Kongres For Social Media już 23-25 maja! To spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w mediach społecznościowych
Kolejna edycja Kongresu For Social Media #forSM, czyli dwudniowego treningu z social media marketingu już 23-24 maja w Gdańsku.
Spis treści
To jeden z ulubionych kongresów w Polsce i rozwiązanie dla osób prowadzących konta firmowe w mediach społecznościowych. Kongres odbywa się od 2014 roku. Jest bardzo wysoko oceniony przez uczestników.
Bardzo się cieszymy, że po tak długiej przerwie kolejne spotkanie przypada właśnie w Gdańsku.
I to będzie połączenie doskonałe:
- Dużo dobrej wiedzy oraz
- Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi
Jakiej tematyki możemy się spodziewać na Kongresie For Social Media #forSM?
• Spotykamy się z ekspertami-praktykami, którzy w codziennej pracy szukają możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych.
• Dowiesz się, jak wykorzystać konkretne i przemyślane działania w Social Mediach i przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu.
• Podpowiemy, jakie są możliwości poszczególnych kanałów i jak wykorzystać́ je w codziennej praktyce.
• Jakie są trendy – co może być́ dla danej branży szczególnie ważne, i jak się̨ na to przygotować.
• Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce.
• Obecność na Kongresie sprzyja nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.
• Kongres odbywa się cyklicznie, co świadczy o tym, że wydarzenie cieszy się zainteresowaniem i przede wszystkim – że jest naprawdę potrzebne.
Jeżeli masz swoją markę, którą chciałbyś wypromować w social media, jesteś pracownikiem firmy odpowiedzialnym za działania i obecność firmy w mediach społecznościowych lub ten obszar jest dla Ciebie ważny biznesowo, to nie może Cię zabraknąć tego dnia! Szykujemy nowe rozwiązania, ciekawe pomysły na social media i działania, które przełożysz na korzyści dla biznesu.
Co w programie Kongresu For Social Media 23-24 maja w Gdańsku?
W programie m.in. takie tematy:
- Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki – nie tylko CTA. Aleksandra Powierska, Uniwersytet Jagielloński
- Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help Bartosz Walat, VMLY&R
- Budowanie strategii w social mediach. Łukasz Korczewski, Media Monks
- Czas na wdrożenie socialowego contentu – co można przeoczyć?Marcin Lorenc, Lite e-Commerce
- Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube oraz tworzyć treści w ciekawy sposób? Przemysław Gajos, LifeTube
- Meta (Facebook) Ads – 5 taktyk, dzięki którym lepiej przejdziesz przez ciemne doliny w kampaniach reklamowych.Mateusz Nowak, Niebieski Lis
- Strategie obecności marki na TikToku – którą wybrać? Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine
- Jak stworzyć konkurs na Instagramie który dotrze do pół miliona odbiorców.Aneta Chrzanowska, Eobuwie.pl
- Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć. Agnieszka Banaś, Monday Group
- Ciekawy formaty i przekaz – czyli jak na nowo rozbudzić znudzonego i zblazowanego konsumenta. Wojtek Kardyś, GOOD FOR YOU
- Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Taktyki i nowości/zmiany w praktycznym zastosowaniu. Adrian Gamoń
- Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media. Agata Kostrzewa, Narrative Impact
- What’s the problem – czyli dlaczego projektując strategie komunikacji należy zwracać uwagę na wyzwania i odpowiednio je formułować.Mateusz Suryś, VMLR&Y
BONUS: do każdego biletu zostaną udostępnione wykłady z 2 ostatnich edycji kongresu ForSM:
1. Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych. / Dawid Zając
2. Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać. / Przemysław Gajos
3. Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc? / Miłosz Jacyna
4. Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. / Jan Ożarowski
5. Make Media Social Again. / Adam Kręgielewski
6. Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika. / Agata Patoła
7. Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom. / Piotr Gatys
8. Co zamiast Facebooka? – czyli subiektywny przegląd mediów, które (mogą), ale nie muszą zastąpić giganta. / Martyna Picheta, Mateusz Suryś
9. Możliwości reklamowe LinkedIn Ads – czego unikać i na czym skupić swoją uwagę. / Krzysztof Janosiewicz
10. O strategii w Social Media jako przemyślanej sekwencji działań do ułożonego planu. / Anna Ledwoń-Blacha
11. Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes. / Marta Szufranowicz
12. To NIE JEST rok video i dlatego Tiktok ma sens. / Agnieszka Banaś
13. Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy. / Jan Zając
14. User Generated Content jako narzędzie marketingowe. / Katarzyna Brożyna
15. Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha
16. YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek
17. Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas
18. Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację. / Edie Maciejewska
19. Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce. / Mateusz Nowak
20. LinkedIn update – nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie. / Adrian Gamoń
21. W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów. / Katarzyna Brożyna
22. Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie / Agata Patoła
23. Chatboty na Messengerze. / Dawid Pacha
24. Instagram – wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka
25. Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI’s? / Monika Szyszka, Aleksandra Mazur
26. Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos
27. Podcasty w marketingu? / Marta Janus
Kongres For Social Media 23-24.05.22 | Gdańsk | www.forsm.pl
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!
✅ BILETY:
Łap swój bilet na ▶ www.forsm.pl
👌 W pakiecie:
• Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarne
• After party
• Spotkania plenerowe w trakcie kongresu
• Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej.
• Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami.
• Welcome pack.
• Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce.
• Podczas dłuższej przerwy lunch.
▪ Sesje Q&A
▪ Certyfikat potwierdzający uczestnictwo
Masz pytania? 👉 forsm@indm.pl
Pierwszy raz na Kongresie ForSM? Zapraszamy ❯ ❯ ❯ dołącz do grupy poznaj Kongres ForSM ❯ ❯ ❯ i zobacz wykłady z poprzednich edycji:
https://www.facebook.com/groups/554509945626576
Dołącz do społeczności, która siebie wspiera.
__________________________________________________________________
Źródło/foto: mat. prasowe
Komentarze