Kongres For Social Media już 23-25 maja! To spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w mediach społecznościowych

Kongres For Social Media już 23-25 maja! To spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w mediach społecznościowych

Kolejna edycja Kongresu For Social Media #forSM, czyli dwudniowego treningu z social media marketingu już 23-24 maja w Gdańsku.

To jeden z ulubionych kongresów w Polsce i rozwiązanie dla osób prowadzących konta firmowe w mediach społecznościowych. Kongres odbywa się od 2014 roku. Jest bardzo wysoko oceniony przez uczestników.

Bardzo się cieszymy, że po tak długiej przerwie kolejne spotkanie przypada właśnie w Gdańsku.

I to będzie połączenie doskonałe:

  • Dużo dobrej wiedzy  oraz
  • Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi

Jakiej tematyki możemy się spodziewać na Kongresie For Social Media #forSM?

• Spotykamy się z ekspertami-praktykami, którzy w codziennej pracy szukają możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych.
• Dowiesz się, jak wykorzystać konkretne i przemyślane działania w Social Mediach i przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu.
• Podpowiemy, jakie są możliwości poszczególnych kanałów i jak wykorzystać́ je w codziennej praktyce.
Jakie są trendy – co może być́ dla danej branży szczególnie ważne, i jak się̨ na to przygotować.
• Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce.
• Obecność na Kongresie sprzyja nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.
• Kongres odbywa się cyklicznie, co świadczy o tym, że wydarzenie cieszy się zainteresowaniem i przede wszystkim – że jest naprawdę potrzebne.

Jeżeli masz swoją markę, którą chciałbyś wypromować w social media, jesteś pracownikiem firmy odpowiedzialnym za działania i obecność firmy w mediach społecznościowych lub ten obszar jest dla Ciebie ważny biznesowo, to nie może Cię zabraknąć tego dnia! Szykujemy nowe rozwiązania, ciekawe pomysły na social media i działania, które przełożysz na korzyści dla biznesu.

Co w programie Kongresu For Social Media 23-24 maja w Gdańsku?

W programie m.in. takie tematy:

  • Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki – nie tylko CTA. Aleksandra Powierska, Uniwersytet Jagielloński
  • Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help Bartosz Walat, VMLY&R
  • Budowanie strategii w social mediach. Łukasz Korczewski, Media Monks
  • Czas na wdrożenie socialowego contentu – co można przeoczyć?Marcin Lorenc, Lite e-Commerce
  • Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube oraz tworzyć treści w ciekawy sposób? Przemysław Gajos, LifeTube
  • Meta (Facebook) Ads – 5 taktyk, dzięki którym lepiej przejdziesz przez ciemne doliny w kampaniach reklamowych.Mateusz Nowak, Niebieski Lis
  • Strategie obecności marki na TikToku – którą wybrać? Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine
  • Jak stworzyć konkurs na Instagramie który dotrze do pół miliona odbiorców.Aneta Chrzanowska, Eobuwie.pl 
  • Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć. Agnieszka Banaś, Monday Group
  • Ciekawy formaty i przekaz – czyli jak na nowo rozbudzić znudzonego i zblazowanego konsumenta. Wojtek Kardyś, GOOD FOR YOU
  • Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Taktyki i nowości/zmiany w praktycznym zastosowaniu. Adrian Gamoń
  • Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media. Agata Kostrzewa, Narrative Impact
  • What’s the problem – czyli dlaczego projektując strategie komunikacji należy zwracać uwagę na wyzwania i odpowiednio je formułować.Mateusz Suryś, VMLR&Y 

BONUS: do każdego biletu zostaną udostępnione wykłady z 2 ostatnich edycji kongresu ForSM:

1. Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych. / Dawid Zając

2. Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać. / Przemysław Gajos

3. Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc? / Miłosz Jacyna

4. Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. / Jan Ożarowski

5. Make Media Social Again. / Adam Kręgielewski

6. Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika. / Agata Patoła

7. Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom. / Piotr Gatys

8. Co zamiast Facebooka? – czyli subiektywny przegląd mediów, które (mogą), ale nie muszą zastąpić giganta. / Martyna Picheta, Mateusz Suryś

9. Możliwości reklamowe LinkedIn Ads – czego unikać i na czym skupić swoją uwagę. / Krzysztof Janosiewicz

10. O strategii w Social Media jako przemyślanej sekwencji działań do ułożonego planu. / Anna Ledwoń-Blacha

11. Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes. / Marta Szufranowicz

12. To NIE JEST rok video i dlatego Tiktok ma sens. / Agnieszka Banaś

13. Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy. / Jan Zając

14. User Generated Content jako narzędzie marketingowe. / Katarzyna Brożyna

15. Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha

16. YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek

17. Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas

18. Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację. / Edie Maciejewska

19. Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce. / Mateusz Nowak

20. LinkedIn update – nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie. / Adrian Gamoń

21. W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów. / Katarzyna Brożyna

22. Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie / Agata Patoła

23. Chatboty na Messengerze. / Dawid Pacha

24. Instagram – wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka

25. Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI’s? / Monika Szyszka, Aleksandra Mazur

26. Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos

27. Podcasty w marketingu? / Marta Janus

Kongres For Social Media 23-24.05.22 | Gdańsk | www.forsm.pl
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!

BILETY:
Łap swój bilet na www.forsm.pl

👌 W pakiecie:
• Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarne
• After party
• Spotkania plenerowe w trakcie kongresu
• Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej.
• Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami.
• Welcome pack.
• Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce.
• Podczas dłuższej przerwy lunch.
▪ Sesje Q&A
▪ Certyfikat potwierdzający uczestnictwo

Masz pytania? 👉 forsm@indm.pl

Pierwszy raz na Kongresie ForSM? Zapraszamy dołącz do grupy poznaj Kongres ForSM i zobacz wykłady z poprzednich edycji:
https://www.facebook.com/groups/554509945626576

Dołącz do społeczności, która siebie wspiera.

__________________________________________________________________

Źródło/foto: mat. prasowe

 

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze