Konkurs: „Gen Z – Power of the Future” – zaprojektuj koszulkę i wygraj nagrody
Czy Generacja Z wkrótce będzie rządziła światem dosłownie i w przenośni? Wiele na to wskazuje. To właśnie ona wyznacza trendy, ale też wpływa na przyszły rynek pracy.
W związku z tym, jako portal pracy przyszłości – Rocket Jobs – przygotowaliśmy dla Was konkurs, którego celem jest pokazanie osób z Generacji Z, ich mocy i nowoczesnego charakteru w sposób artystyczny. Zadaniem jest stworzenie projektu koszulki, który będzie odzwierciedlał hasło: „Gen Z – Power of the Future”. Projekty powinny podkreślać odważne podejście do życia, wyjątkowe poczucie humoru, niekiedy rebelianckie usposobienie, ale też nadzieje, jakie światw pokłada w osobach z Gen Z.
Pokażcie nam unikatowość pokolenia przyszłości!
> Prace przyjmujemy od 1.02.2022 do 22.02.2022
Każdy uczestnik powinien przygotować plik z projektem nadruku na koszulkę w formacie png w rozdzielczości 300 dpi, tak aby jego waga nie przekraczała 20 MB. Jeżeli plik przekracza 20 MB, należy go zmniejszyć do wskazanej wielkości bez zmniejszania rozdzielczości.
Gotowy projekt wysyłamy na maila: konkurs@rocketjobs.pl
Nagrody
I miejsce – Tablet Wacom One 13 pen display
II miejsce – Monitor HP U27 4K
III miejsce – Datacolor Kalibrator Spyder4HD
*Dla osób wyróżnionych czeka Graphic Designer Start Pack by Rocket Jobs.
Poza głównym werdyktem jury wybierze od 5 do 10 dodatkowych prac, które wezmą udział w internetowym plebiscycie. Następnie to Wy wybierzecie kolejne wyróżnione osoby!
Prace oceni jury w składzie:
Maciej Piątek
Art Director. Twórca i pasterz zaangażowanej społeczności the Brief. Projektant grafiki użytkowej. Od ponad 20 lat w branży kreatywnej. Członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Juror w konkursie „Projekt Roku”. Uspołeczniony introwertyk.
Martyna Wędzicka-Obuchowicz
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Wykładowca, prelegent, projektantka plakatów, miłośniczka typografii i twórca systemów identyfikacji wizualnych. Nominowana i wyróżniona w kategorii „Świeża Krew” w konkursie Projekt Roku 2018/2019 i Laureatka Polish Graphic Design Awards 2019. Oprócz „twardego” i analitycznego projektowania interesuje się zjawiskiem przypadku i ludzkiego błędu, tworząc prace w oparciu o dekonstrukcje elementów graficznych, zdjęć i typografii. Ciągle eksperymentuje z formą plakatową i doborem środków wyrazu, dlatego w ostatnich pracach dominują silne kontrasty i geometryczne kształty. Gdyby określić, jakim jest projektowym zwierzęciem odpowiedziałaby, że zebrą.
Krzysztof Maksimiuk
Grafik samouk, stale poszukujący nowych rozwiązań i próbujący odnaleźć samego siebie. Od działań studenckich, freelancerki po zatrudnienie na pełen etat. Spróbowałem pracy w wielu modelach i jeśli miałbym podsumować to w tym momencie, na stałej umowie, jest najwygodniej. Niemniej nie zamierzam osiadać na laurach i stale rozwijam swoje umiejętności nie tylko graficzne, ale i marketingowo-koncepcyjne.
Komentarze