Rocket Jobs Poleca #60

Rocket Jobs Poleca #60

To już sześćdziesiąta odsłona naszego cyklu! Cóż ciekawego zebraliśmy dla Was tym razem? Dowiecie się trochę o reklamie na Tinderze, o e-commerce’owych trendach czy o koncepcji komunikacji marek. Życzymy kosmicznej lektury!

🚀 Nawet jeśli z niego nie korzystaliście, to z pewnością wiecie, że Tinder to jedna z najpopularniejszych aplikacji randkowych na całym świecie. Jednak kampanie marketingowe w tym miejscu to chyba nie zawsze dobry pomysł 😁 A jak zrobić to dobrze? Przeczytajcie, co w tej kwestii pisze Top Online. Materiał jest dość obszerny, ale świetnie się go czyta, no i jest zilustrowany przydatnymi screenami.

[KLIK]

🚀 Obsługa klienta to temat-rzeka… Tidio w swoim anglojęzycznym artykule podzielił ją na siedem typów pod kątem kanałów komunikacji: telefoniczna, mailowa, on-site, live chat, social media, FAQ i self-service, w przejrzysty sposób prezentując m.in. wady i zalety każdego z nich. Tu również znajdziemy sporo grafik, a także linkowań do innych merytorycznych publikacji. Krótko mówiąc: kawał dobrego contentu!

[KLIK]

🚀 Autentika przygotowała trafne wnioski z raportu “eCommerce Trends 2020”, stworzonego przez Divante i Kantar. Moduły płatności w aplikacjach mobilnych, sztuczna inteligencja, optymalizacja procesów, cyberbezpieczeństwo… Sprawdźcie, na co warto zwracać szczególną uwagę, aby rozwinąć sprzedaż online. Lektura tego podsumowania zajmie Wam max. 5 minut 😊

[KLIK]

🚀 A teraz coś o strategii marketingowej. Wydawało by się, że każda firma powinna ją mieć, ale różnie z tym bywa! Co powinna zawierać dobra koncepcja komunikacji? Jak przygotować plan działań medialnych? Czym są big idea, claim, insight, moodboard czy RTB? A komu to potrzebne? Tyle pytań… A odpowiedzi u fachowców z GrupaTAKA po zajrzeniu w poniższe hiperłącze.

[KLIK]

🚀 Tigers przygotowali listę kompetencji, które warto wzmacniać w 2021 r., jeżeli wiążecie swoją przyszłość z digital marketingiem. Znajdziecie tu parę ważnych słów o analityce, atrybucji, moderacji, podstawach teoretycznych czy umiejętnościach miękkich. Materiał uwzględnia cytaty cenionych specjalistów z tej branży! ✌ Must-read praktycznie dla każdego, kto szuka pracy na Rockecie.

[KLIK]

Zachęcamy do podsyłania linków na pawel@rocketjobs.pl 💪

Publikację przygotowała Agnieszka Zwolan.


📢 Zapraszamy także do naszych grup:
 Social Media Jobs  https://bit.ly/2GB5MXs
 Advertising/PR Jobs  https://bit.ly/1Puw3z5
 Marketing – Pierwsza Praca  https://bit.ly/2F6uQU3
 Rocket Jobs > 10K  https://bit.ly/2AkLuMn
 Sprzedaż cała Polska  https://bit.ly/2RMpMIG
 Design cała Polska  https://bit.ly/2JOIkFI
 Marketing, e-commerce, SEO/SEM  http://bit.ly/32uFhsq
 Rocket Community  https://bit.ly/2PQofkI

🚀 na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska

💪 na naszego LinkedIna:
 https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs

😎 oraz na naszego Instagrama:
 https://www.instagram.com/rocketjobspolska

 

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze