Rocket Jobs Poleca #76
Lubimy dzielić się z Wami ciekawymi materiałami, które znaleźliśmy na branżowych stronach. W tym tygodniu w nasze oczy rzuciły się materiały m.in. o tym, jak ważna jest konwersja i to nie tylko w kontekście e-commerce, jak wygląda rynek pracy i jakie kompetencje warto rozwijać, aby w przyszłości nie mieć problemu ze znalezieniem pracy, czy też jak Headless Commerce pomaga dostosować się do najnowszych trendów e-commerce.
🚀 Rynek pracy ewoluuje – pojawiają się nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, jak również coraz szerzej wykorzystywana jest sztuczna inteligencja. Czy patrząc na to jesteśmy w stanie przewidzieć, jak będą wyglądały zawody przyszłości i jakie kompetencje będą oczekiwane od kandydatów? Wyzwania, jakie możemy spotkać w przyszłości dokładnie opisano na stronie Synertime.
🚀 Konwersja wielu osobom kojarzy się głównie z działaniami w zakresie e-commerce, ale tak naprawdę jest ona kluczem do sukcesu w każdej aktywności marketingowej. W materiale V&P znajdziecie przydatne informacje m.in. o tym, gdzie szukać konwersji.
🚀 Netflix wprowadził gry mobilne. Zaletami wprowadzonych gier „Stranger Things 1984” oraz „Stranger Things 3” był brak reklam i mikrotransakcji. Co ciekawe i także przemawiające na plus, aplikacje dostępne dla użytkowników Netflixa nie są zaciągane online, a pobierane ze sklepu Google Play. Warto też pamiętać, że to tytuły dostępne na Androidzie. Więcej o grach od Netflixa znajdziecie w materiale od Kodilla.
🚀 Jeśli ktokolwiek miał do czynienia z branżą e-commerce wie, że to bardzo dynamicznie rozwijająca się gałąć handlu. Co chwilę pojawiają się nowe rozwiązania i technologie, a eksperci muszą wręcz wyprzedzać trendy. Sojusznikiem firm jest Headless Commerce, dzięki któremu możemy się łatwiej dostosować do trendów panujących w e-commerce. Jesteście ciekawi, jak to działa? Ciekawy materiał na ten temat znajdziecie na blogu Vue Storefront.
🚀 Słyszeliście o technologii The Opportunity Solution Tree? To wizualny diagram, dzięki któremu zespół może w łatwiejszy sposób wybrać opcje rozwoju własnego oraz produktu. Więcej na temat tego rozwiązania znajdziecie we wpisie marki HeroDOT.
Komentarze