Wyniki konkursu: „Gen Z – Power of the Future”
28 lutego zakończył się nabór prac w konkursie “Gen Z – Power of the Future” organizowanym przez Rocket Jobs. Zobaczcie, jakie projekty trafią na koszulki bohaterów kampanii #rozmowaopracy.
Motywem przewodnim konkursu było pokazanie w sposób artystyczny unikatowości oraz nowoczesnego charakteru generacji Z. Za 3 lata to właśnie ona będzie stanowiła 20,7% rynku pracy. Zamiast więc wdawać się w pokoleniowe dyskusje, postanowiliśmy dać jej przedstawicielom wolną rękę, zaufaliśmy im oraz uwierzyliśmy w ich wizję przyszłości!
🏆 Do wygrania były następujące nagrody 🏆
- I miejsce – Tablet Wacom One 13 pen display
- II miejsce – Monitor HP U27 4K
- III miejsce – Datacolor Kalibrator Spyder4HD
*Dla osób wyróżnionych dedykowany Graphic Designer Start Pack by Rocket Jobs.
Prace oceniało jury w składzie: Maciej Piątek, Martyna Wędzicka-Obuchowicz, Krzysztof Maksimiuk
Przedstawiamy top 3 prac oraz 10 pozostałych wybranych projektów, które już wkrótce zawalczą o wyróżnienie i Graphic Designer Starter Pack w internetowym plebiscycie na fanpage Rocket Jobs:
🥇 1 miejsce – Aleksandra Zolkowska
🥈 2 miejsce – Marta Koronowska
🥉 3 miejsce – Alan Szczerbiński
Projekty docenione przez jurorów, które trafiły do internetowego plebiscytu:
- Projekt Radosława Rzepeckiego
- Projekt Jakuba Dmuchowskiego
- Projekt Anny Brauntsch
- Projekt Małgorzaty Kosior
- Projekt Katarzyny Turbak
- Projekt Oliwii Dziadul
- Projekt Alicji Łaty
- Projekt Anny Rydlewskiej
- Projekt Natalii Dziadul
- Projekt Katarzyny Chomąt
Edycja materiału 21 marca 2022:
- Katarzyna Turbak
- Natalia Dziadul
- Oliwia Dziadul
Sprawdźcie, co na temat nadesłanych prac twierdzą jurorzy
Martyna Wędzicka-Obuchowicz: Z mojej perspektywy dobry projekt to adekwatna odpowiedź na zadany temat, wykonana na odpowiednim poziomie projektowym. Nagrodzone prace najlepiej spełniają te dwa warunki. Dodatkowo, pierwsze miejsce nie jest tylko dobrym rozwiązaniem zadania, ale w mojej ocenie też jest wizualnym głosem pokolenia Generacji Z, który komunikuje się poprzez zupełnie inną, bardziej odważną i futurystyczną estetykę.
Media:
https://www.wedzicka.com/
https://www.facebook.com/wedzicka
Krzysztof Maksimiuk: W projektowaniu trzymamy się określonych reguł i zasad, których złamanie często kończy się właśnie sukcesem. Nie tłumaczy to jednak braku znajomości określonych ram, w których pracujemy. Mam wrażenie, że Generacja-Z te ramy totalnie niweluje. Prace konkursowe nieraz wydają się być chaotyczne, a czasem ciekawie przemyślane. Jednak nie trzymałem się kurczowo określonych kryteriów podczas oceny każdej pracy, podobnie jak sama Generacja-Z unika trzymania się jakichkolwiek ograniczeń. To było ciekawe wyzwanie, z którego wyciągam pewną lekcję na przyszłość, albo odważniej stwierdzając – na kolejne jutro.
Media:
https://www.facebook.com/szkoleniacoma
Dziękujemy wszystkim graphic designerom za udział, a jurorom za poświęcony czas i owocne obrady!
Więcej informacji znajdziecie na fanpage Rocket Jobs:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska
________________________________________________________________________________________________
Komentarze