Oto koszulki zaprojektowane przez laureatów konkursu: “Gen Z – Power of the Future”!

Oto koszulki zaprojektowane przez laureatów konkursu: “Gen Z – Power of the Future”!

Pokolenie Z podkreśla, że w pracy ważne jest dla nich kreatywne działanie, jasne wyznaczanie celów, ale również ceni sobie i zupełnie się nie obawia feedbacku, nawet jeśli ma on być negatywny. Kluczowy jest dla jego przedstawicieli też dostęp do narzędzi/technologii, które umożliwią im realizację celów. Podkreślają, że bardzo ważna jest dla nich także równość w pracy.

W materiałach przygotowanych w ramach kampanii RocketJobs.pl, w której przyjrzano się pokoleniu Z jasno wybrzmiewa, że nie boi się ono wyzwań, ale ceni sobie równowagę w życiu i nie wyobraża sobie np. pracy po godzinach. Dużą uwagę jej przedstawiciele skupiają również na  równym traktowaniu kobiet w pracy, jak też osób LGBT+. Wiele cennych refleksji możecie znaleźć w video na kanale RocketJobs.pl.

Według danych statystycznych przytoczonych przez Affdu.com, podczas podejmowania decyzji o zatrudnieniu, dla Zetek ważna jest również technologia, jaka jest wykorzystywana w miejscu pracy. Nic dziwnego. To pokolenie wychowało się w czasach, kiedy większość spraw możemy załatwić online, a dostęp do internetu jest dla nich „chlebem powszednim”. Nie dziwi więc też sam fakt, że aż 98% z nich posiada smartfon.

To też niezwykle kreatywne osoby, które dzięki odpowiednim narzędziom i ich umiejętnemu wykorzystaniu, mogą nieźle namieszać na rynku, jak również okazać się bardzo ważnymi pracownikami.

Potwierdził to także konkurs “Gen Z – Power of the Future” organizowany przez Rocket Jobs. Zobaczcie, jakie projekty wygrały oraz trafiły na koszulki naszych Zetek!

Motywem przewodnim konkursu było pokazanie w sposób artystyczny unikatowości oraz nowoczesnego charakteru generacji Z. Za 3 lata to właśnie ona będzie stanowiła 20,7% rynku pracy. Zamiast więc wdawać się w pokoleniowe dyskusje, postanowiliśmy dać jej przedstawicielom wolną rękę, zaufaliśmy im oraz uwierzyliśmy w ich wizję przyszłości!

Prace oceniało jury w składzie: Maciej Piątek, Martyna Wędzicka-Obuchowicz, Krzysztof Maksimiuk

Laureatami zostali:

 1 miejsce – Aleksandra Zolkowska

2 miejsce – Marta Koronowska

3 miejsce – Alan Szczerbiński

Zobaczcie jak wyróżnione projekty prezentują się w praktyce!

Wyniki konkursu: “Gen Z – Power of the Future"
 1 miejsce – Aleksandra Zolkowska
3 miejsce – Alan Szczerbiński

Finalistkami internetowego plebiscytu zostały:

  • Katarzyna Turbak
  • Natalia Dziadul
  • Oliwia Dziadul
Projekt Katarzyny Turbak
Projekt Natalii Dziadul
Projekt Oliwii Dziadul

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze