Carrefour rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1997 roku. Obecnie pod szyldem sieci działa na polskim rynku blisko 800 sklepów w 6 formatach. Są to: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, sklepy specjalistyczne oraz sklep internetowy. Jesteśmy również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach, oraz stacji paliw.
Chcemy, aby Carrefour był ulubionym sklepem Polaków, dlatego nieustannie rozwijamy modele handlowe i organizacyjne, budujemy trwałe relacje i zapewniamy zrównoważony rozwój firmy. Przyszłość handlu leży w zrównoważonym rozwoju i zdrowym stylu życia. Transformacja żywieniowa jest naszym strategicznym celem. W ramach programu Act for Food II pomagamy naszym klientom zmieniać nawyki żywieniowe, edukujemy i zapewniamy dostęp do wysokiej jakości zdrowej żywności w rozsądnej cenie. Chcemy, aby każdy pracownik miał realny wpływ na rozwój Carrefour i branży retail. Wierzymy w siłę zespołowego działania i stawiamy na otwartą komunikację. Dajemy możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb i ambicji.
Carrefour Polska realizuje globalny program Act For Food, przyspieszając transformację żywieniową. Naszym strategicznym celem jest zwiększenie dostępu klientów do zdrowej, wysokiej jakości żywności w przystępnych cenach, w odpowiedzi na rosnące koszty. W ramach 5 lokalnych zobowiązań oferujemy m.in. do 100 produktów BIO poniżej 5 zł, markę własną o najlepszym stosunku jakości do ceny, stały dostęp do produktów świeżych "Jakości z Natury" oraz najszerszy wybór produktów roślinnych. Działamy na rzecz zmiany, aby zdrowa żywność była ogólnie dostępna.


Aktywnie promujemy równe traktowanie oraz zwalczanie wykluczenia i dyskryminacji w naszych zespołach. Regularnie realizujemy programy szkoleniowe DEIB, w tym dedykowany Tydzień Różnorodności, we współpracy z ekspertami i ekspertkami, aby wzmacniać integrację i wykorzystywać synergię różnorodnych zespołów. Nasze zaangażowanie zostało docenione - znaleźliśmy się na liście pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzaniu różnorodnością w Polsce w badaniu DiversityINCheck 2025.
Koncentrujemy się na dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń klientom i przewidywaniu ich potrzeb. Cenimy dobrą orientację w zmieniającym się świecie, ciągłe usprawnianie procesów oraz odwagę w podejmowaniu decyzji. Nasza siła tkwi w wspólnej pracy całego zespołu.
Te postawy stanowią fundament naszego rozwoju i sukcesu. Właśnie dlatego dla pracowników i pracowniczek, którzy wyróżniają się tymi kompetencjami i potencjałem, stworzony jest program Talent Master. To ścieżka rozwoju i mentoringu, która ma za zadanie przygotować nasze Talenty do pełnienia kluczowych ról w Carrefour.


Rozwijamy kulturę Lean, czyli innowacyjny sposób myślenia, który pozwala nam działać efektywniej i maksymalnie dbać o Klientów. Już 75% naszych sklepów w Polsce ma certyfikat Lean, co jest dowodem na to, że potrafimy optymalizować procesy. Ponad 6000 pracowników i pracowniczek przeszło nasze szkolenia, a 400 z nich to certyfikowani Lean Liderzy i Lean Liderki. Uczymy się, testujemy i wdrażamy, bo chcemy, by praca w sklepach, magazynach i centrali była jeszcze lepsza i satysfakcjonująca.
Zapraszamy na nasze kanały social media, gdzie znajdziesz codzienną dawkę informacji prosto ze sklepów. Pokazujemy, na jakim asortymencie się skupiamy, aktualne promocje i trendy, a także nasze działania na rzecz zapewnienia klientom najlepszej jakości żywności (np. markami własnymi czy ofertą BIO). Regularnie dzielimy się też treściami z życia firmy, prezentując sukcesy pracowników i kulturę pracy w Carrefour!
Targowa 72, Warszawa