Logo Carrefour w niebiesko-czerwonych kolorach na białym tle symbolizujące markę handlową
Logo sieci Carrefour w charakterystycznych kolorach czerwonym i niebieskim

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour Polska to wielokanałowa sieć handlowa, mająca blisko 800 sklepów w różnych formatach. Od 1997 roku zmieniamy polski rynek handlowy, oferując klientom szeroki wybór produktów, nowoczesne rozwiązania zakupowe i najwyższą jakość obsługi. Zakupy to dla nas coś więcej niż tylko transakcja - to doświadczenie, które ma być przyjemne, wygodne i dopasowane do każdego klienta. Jako część międzynarodowej Grupy Carrefour, działamy w krajach na całym świecie.
Lokalizacje biur
Targowa 72, Warszawa
Aktywne oferty pracy
39
Typ firmy
Korporacja
Branża
Handel
O nasBenefitySocial media feedOferty pracyLokalizacja
O Carrefour Polska Sp. z o.o.

O nas

Carrefour rozpoczął swoją działalność w Polsce w 1997 roku. Obecnie pod szyldem sieci działa na polskim rynku blisko 800 sklepów w 6 formatach. Są to: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, sklepy specjalistyczne oraz sklep internetowy. Jesteśmy również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach, oraz stacji paliw. 


Chcemy, aby Carrefour był ulubionym sklepem Polaków, dlatego nieustannie rozwijamy modele handlowe i organizacyjne, budujemy trwałe relacje i zapewniamy zrównoważony rozwój firmy. Przyszłość handlu leży w zrównoważonym rozwoju i zdrowym stylu życia. Transformacja żywieniowa jest naszym strategicznym celem. W ramach programu Act for Food II pomagamy naszym klientom zmieniać nawyki żywieniowe, edukujemy i zapewniamy dostęp do wysokiej jakości zdrowej żywności w rozsądnej cenie. Chcemy, aby każdy pracownik miał realny wpływ na rozwój Carrefour i branży retail. Wierzymy w siłę zespołowego działania i stawiamy na otwartą komunikację. Dajemy możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb i ambicji.

Średni okres zatrudnienia
12 lat
Liczba pracowników
8000
Rok założenia
1997
Pochodzenie
Francja

Act For Food II

Carrefour Polska realizuje globalny program Act For Food, przyspieszając transformację żywieniową. Naszym strategicznym celem jest zwiększenie dostępu klientów do zdrowej, wysokiej jakości żywności w przystępnych cenach, w odpowiedzi na rosnące koszty. W ramach 5 lokalnych zobowiązań oferujemy m.in. do 100 produktów BIO poniżej 5 zł, markę własną o najlepszym stosunku jakości do ceny, stały dostęp do produktów świeżych "Jakości z Natury" oraz najszerszy wybór produktów roślinnych. Działamy na rzecz zmiany, aby zdrowa żywność była ogólnie dostępna.

Dojrzałe czerwone pomidory ułożone w koszyku z logo Act For Food promującym najlepszą jakość żywności
Logo Carrefour z hasłem "Carrefour szanuje różnorodność" napisanym kolorowymi literami na białym tle

Promujemy ideę równego traktowania

Aktywnie promujemy równe traktowanie oraz zwalczanie wykluczenia i dyskryminacji w naszych zespołach. Regularnie realizujemy programy szkoleniowe DEIB, w tym dedykowany Tydzień Różnorodności, we współpracy z ekspertami i ekspertkami, aby wzmacniać integrację i wykorzystywać synergię różnorodnych zespołów. Nasze zaangażowanie zostało docenione - znaleźliśmy się na liście pracodawców najbardziej zaawansowanych w zarządzaniu różnorodnością w Polsce w badaniu DiversityINCheck 2025. 

Wyposażeni w kompetencje

Koncentrujemy się na dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń klientom i przewidywaniu ich potrzeb. Cenimy dobrą orientację w zmieniającym się świecie, ciągłe usprawnianie procesów oraz odwagę w podejmowaniu decyzji. Nasza siła tkwi w wspólnej pracy całego zespołu. 

Te postawy stanowią fundament naszego rozwoju i sukcesu. Właśnie dlatego dla pracowników i pracowniczek, którzy wyróżniają się tymi kompetencjami i potencjałem, stworzony jest program Talent Master. To ścieżka rozwoju i mentoringu, która ma za zadanie przygotować nasze Talenty do pełnienia kluczowych ról w Carrefour.

Grupa osób uczestniczy w wydarzeniu firmowym integrując się i współpracując przy stolikach koktajlowych
Zespół pracowników analizuje dane na tablicy podczas spotkania w biurze firmy promującej metodę Lean

Jesteśmy Lean

Rozwijamy kulturę Lean, czyli innowacyjny sposób myślenia, który pozwala nam działać efektywniej i maksymalnie dbać o Klientów. Już 75% naszych sklepów w Polsce ma certyfikat Lean, co jest dowodem na to, że potrafimy optymalizować procesy. Ponad 6000 pracowników i pracowniczek przeszło nasze szkolenia, a 400 z nich to certyfikowani Lean Liderzy i Lean Liderki. Uczymy się, testujemy i wdrażamy, bo chcemy, by praca w sklepach, magazynach i centrali była jeszcze lepsza i satysfakcjonująca.

Benefity w Carrefour Polska Sp. z o.o.

Dbamy o naszych pracowników

private_healthcare

Prywatna opieka medyczna

Poznaj Carrefour Polska Sp. z o.o. bliżej

Śledź nas w mediach społecznościowych

Zapraszamy na nasze kanały social media, gdzie znajdziesz codzienną dawkę informacji prosto ze sklepów. Pokazujemy, na jakim asortymencie się skupiamy, aktualne promocje i trendy, a także nasze działania na rzecz zapewnienia klientom najlepszej jakości żywności (np. markami własnymi czy ofertą BIO). Regularnie dzielimy się też treściami z życia firmy, prezentując sukcesy pracowników i kulturę pracy w Carrefour!

Praca w Carrefour Polska Sp. z o.o.

Aktualne oferty pracy

Specjalista/Specjalistka ds. Eventów i Zarządzania Centrum Smak Kariery (przestrzeń konferencyjno-eventowa)


Carrefour Polska Sp. z o.o.

Warszawa
Wygasa za 27 dni
obsługa klienta
obsługa klienta
Wygasa za 27 dni
Zobacz pozostałe oferty pracy od Carrefour Polska Sp. z o.o.
+34 oferty

Lokalizacja naszych biur

Targowa 72, Warszawa