Historia Get Noticed Agency zaczęła się ponad 5 lat temu w Poznaniu przy ulicy Matejki. Po niespełna 3 miesiącach przenieśliśmy się na poddasze pięknej Willi na Łazarzu. 2,5 roku później biuro znowu okazało się zbyt ciasne dla naszego powiększającego się zespołu i w listopadzie 2021 roku przeprowadziliśmy się do nowoczesnego biura przy ul. Towarowej (zaledwie 3 minuty od dworca głównego!), o powierzchni około 450 m2, aby skupić się na aktualnych potrzebach, ale nie martwić się też o przyszłość!
Szkolenia wewnętrzneKażdy z 8 działów: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka prowadzi szkolenia wewnętrzne. Po co? Aby każdy w agencji stale rozwijał swoje kompetencje i mógł zrozumieć, że tylko współpraca między wszystkimi działami może prowadzić do rozwoju agencji, a co za tym idzie swoich kompetencji! :)
Inspiracje zawsze pod rękąDla żądnych wiedzy prenumerujemy większość polskiej prasy marketingowej oraz co jakiś czas dokupujemy ciekawe książki, które poruszają zagadnienia nie tylko związane z marketingiem :) Oprócz wiedzy drukowanej inwestujemy też w tą zdigitalizowaną i posiadamy dużo wartościowych kursów internetowych.
Praca dostosowana do potrzebWiemy, że czas pandemii wywrócił do góry nogami standardowy tryb pracy. My obecnie pracujemy hybrydowo - korzystamy z benefitów zarówno pracy z biura (z zespołem biurko obok, z pyszną kawą i dogodną lokalizacją w centrum miasta) jak i pracy zdalnej. Jesteśmy też otwarci na osoby mieszkające poza Poznaniem. Do sprawnej i efektywnej współpracy zakładamy minimum 2 wizyty w biurze w miesiącu.
Gry planszowe, wspólne wyjścia, wyjazdy, turnieje FIFA, bilard, piłkarzyki... To tylko niektóre z możliwości jakie posiadamy w naszym biurze. Dobra atmosfera w pracy, tolerancja, zrozumienie i empatia to wartości, które są dla nas niezwykle ważne. Dzięki nim czujemy się jak prawdziwy zespół i możemy przekładać to na efektywną współpracę!