Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem. Razem tworzymy kulturę opartą na otwartej komunikacji, współpracy i poszanowaniu różnorodności. TAURON Obsługa Klienta to miejsce, gdzie możesz bezpiecznie zapuścić swoje korzenie i rozwinąć skrzydła!
W ramach 4 Centrów Usług Wspólnych, świadczymy usługi na rzecz pozostałych Spółek Grupy oraz ich Klientów w następujących obszarach: finansowo-rachunkowym, kadrowo-płacowym, obsługi klienta zewnętrznego oraz IT (nasz pion IT to aż 8 specjalistycznych centrów: Innowacji i Cyfryzacji, Infrastruktury IT, Zarządzania Jakością Oprogramowania, Rozwoju i Utrzymania Aplikacji, Zarządzania Usługami IT, Wsparcia Użytkowników oraz Usług Biznesowych Telekomunikacji).
Zależy nam na dobrostanie naszych pracowników, dlatego gwarantujemy dostęp do prywatnej opieki medycznej w Enel-Med oraz dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand, gdzie nasi pracownicy mogą korzystać z bezpłatnych konsultacji (3 w ciągu roku). W ramach inicjatywy #WspierajMYsię budujemy świadomość wśród pracownic i pracowników, że temat dobrostanu psychicznego i tego, jak jest ważny, powszechny i dotyczy każdego z nas.