appName

Portal pracy przyszłości.

OfertyPracodawcyWięcejZaloguj
TAURON Obsługa Klienta logo
TAURON Obsługa Klienta
Jako Grupa TAURON jesteśmy kluczowym podmiotem w branży energetycznej i ważnym ogniwem w systemie bezpieczeństwa energetycznego Polski. W TAURON Obsługa Klienta tworzymy przestrzeń na rozwój, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz optymalizację procesów. Stawiamy na efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które tworzą nowe możliwości biznesowe.
KorporacjaEnergetyka501+Wrocław (+ 4 lokalizacje)
Social Media
Oferty

St. Specjalista/ka ds. zarządzania procesami IT i ciągłego doskonalenia (Lean, Kaizen, SixSigma)

7 400 - 10 700 pln
TAURON Obsługa Klienta
Wrocław, +1
Lean
Six Sigma
kaizen
New

Specjalista/ka ds. Hurtowni Danych i SQL

7 400 - 11 300 pln
TAURON Obsługa Klienta
Katowice, +2
hurtownie danych
SQL
ETL
New

Szef/Szefowa Biura Analizy Biznesowej i Systemowej

9 500 - 15 200 pln
TAURON Obsługa Klienta
Katowice, +2
BPMN
Agile
Waterfall
New
Nasz zespół
NASZ ZESPÓŁ
WYRÓŻNIENI I DOCENIENI

Spółka TAURON Obsługa Klienta jest trzykrotnym laureatem tytułu Firmy Przyjaznej Klientowi, nagrody Friendly WorkPlace 2022 oraz Dream Employer 2024.

NASZA AKTYWNOŚĆ
NAŁADOWANI DOBRĄ ENERGIĄ

W barwach TAURON Team biegamy, jeździmy na rowerach, gramy w siatkówkę i w hokeja, bierzemy udział w zawodach narciarskich.

ODPOWIEDZIALNY BIZNES
DBAMY O ŚRODOWISKO

Od lat przykładamy wielką wagę do działań z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Wyrazem tego jest m.in. Fundacja TAURON.


Poznaj nas bliżej
NASZE ZESPOŁY

Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem. Razem tworzymy kulturę opartą na otwartej komunikacji, współpracy i poszanowaniu różnorodności. TAURON Obsługa Klienta to miejsce, gdzie możesz bezpiecznie zapuścić swoje korzenie i rozwinąć skrzydła!

NASZE ZESPOŁY
Poznaj TAURON Obsługa Klienta

W ramach 4 Centrów Usług Wspólnych, świadczymy usługi na rzecz pozostałych Spółek Grupy oraz ich Klientów w następujących obszarach: finansowo-rachunkowym, kadrowo-płacowym, obsługi klienta zewnętrznego oraz IT (nasz pion IT to aż 8 specjalistycznych centrów: Innowacji i Cyfryzacji, Infrastruktury IT, Zarządzania Jakością Oprogramowania, Rozwoju i Utrzymania Aplikacji, Zarządzania Usługami IT, Wsparcia Użytkowników oraz Usług Biznesowych Telekomunikacji).

Poznaj TAURON Obsługa Klienta
DBAMY O NASZYCH PRACOWNIKÓW

Zależy nam na dobrostanie naszych pracowników, dlatego gwarantujemy dostęp do prywatnej opieki medycznej w Enel-Med oraz dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand, gdzie nasi pracownicy mogą korzystać z bezpłatnych konsultacji (3 w ciągu roku). W ramach inicjatywy #WspierajMYsię budujemy świadomość wśród pracownic i pracowników, że temat dobrostanu psychicznego i tego, jak jest ważny, powszechny i dotyczy każdego z nas.


Życie firmy

Social Media
Aktywne oferty pracy
St. Specjalista/ka ds. zarządzania procesami IT i ciągłego doskonalenia (Lean, Kaizen, SixSigma)

St. Specjalista/ka ds. zarządzania procesami IT i ciągłego doskonalenia (Lean, Kaizen, SixSigma)

7 400 - 10 700 pln
TAURON Obsługa Klienta
Lean
Six Sigma
kaizen
New
Specjalista/ka ds. Hurtowni Danych i SQL

Specjalista/ka ds. Hurtowni Danych i SQL

7 400 - 11 300 pln
TAURON Obsługa Klienta
hurtownie danych
SQL
ETL
New
Szef/Szefowa Biura Analizy Biznesowej i Systemowej

Szef/Szefowa Biura Analizy Biznesowej i Systemowej

9 500 - 15 200 pln
TAURON Obsługa Klienta
BPMN
Agile
Waterfall
New