Uwaga, uwaga!
Specjalista ds. Obsługi Klienta poszukiwany!
Kto szuka? 1stplace.pl, czyli agencja marketingu internetowego, która nie boi się żadnych wyzwań.
Co robimy? Pozycjonujemy strony www i sklepy e-commerce. Dbamy o to, aby domeny naszych klientów zajęły jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google.
Jeśli:
- posiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku obsługi klienta - (warunek konieczny),
- potrafisz nawiązywać długofalowe relacje biznesowe,
- masz wysokie umiejętności by celnie zidentyfikować potrzeby klientów,
- masz zapał i chęci do pracy.
czekamy na Toje CV!
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- opieka posprzedażowa (telefoniczna oraz mailowa) nad klientami firmy,
- budowanie długofalowych relacji z klientami 1stplace.pl,
- dosprzedaż usług firmy obecnym klientom,
- wsparcie klienta i odpowiadanie na pytania dotyczące współpracy,
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
- współpraca z pozostałymi działami w firmie.
W zamian oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia,
- umowę o pracę, B2B bądź umowę zlecenie,
- premie w oparciu o uzyskiwane wyniki,
-
pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, pakiet szkoleń, dofinansowanie karty Multisport),
- pracę w jednej z najszybciej rozwijających się agencji marketingu internetowego w Polsce,
- możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, szkoleń,
- stabilne zatrudnienie,
- pracę w zgranym zespole,
Dodatkowe atuty:
- znajomość i doświadczenie w branży SEO/SEM,