Oferty
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Rzeszów
Nowa
Support

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Rzeszów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Mile widziane

Contact Center

język angielski

Opis stanowiska

O nas

Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty ​,
  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez przez aktywną promocję rozwiązań i produktów Banku.​

 

Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
  • lubisz pracę z ludźmi i ​chętnie nabywasz nowe umiejętności,
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
  • znajomość języka angielskiego.
  • znajomość technik negocjacji i ofertowania.

 

To oferujemy:

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
  • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
  • karta sportowa MultiSport,
  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!


Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Support Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
customer service
rosyjski
customer support
Nowa

Process Coordinator

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
English
Customer Experience
Customer Care
Nowa

Konsultant wdrożeniowy - MES WMS APS ERP

Nowa
4 000 - 7 000 pln
Optimakers
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
gotowość do wyjazdów służbowych
Nowa

Junior Account Manager

Nowa
4 700 - 5 500 pln
Pirk Spark Agencja Marketingowa
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
odpowiedzialność
dobra organizacja pracy
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (French)

Nowa
AirHelp
Kraków
Shift work
French language (C1)
jezyk angielski
Nowa