Specjalistka / Specjalista ds. Help Desk (Customer Service)

Specjalistka / Specjalista ds. Help Desk (Customer Service)

Sprzedaż

Niedźwiedzia 2C, Warszawa

360° sp. z o.o.

Pełny etat
UZ, B2B
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

sprzedaż

Mile widziane

HubSpot
clickup

Opis stanowiska

📣 Rekrutujemy do SnowShow! Szukamy osoby na stanowisko: Specjalistka / Specjalista ds. Help Desk (Customer Service)

Lubisz kontakt z ludźmi, jesteś ogarniaczem(-ką) z prawdziwego zdarzenia i nie boisz się odebrać trzydziestego połączenia danego dnia? Świetnie się składa, bo szukamy osoby, która wesprze nasz help desk — a konkretnie całą obsługę klienta i wszystko, co się z nią wiąże 💻📞📬




🔍 Twoje główne zadania:

  • Kontakt z klient(k)ami SnowShow — mailowo i telefonicznie

  • Przygotowywanie ofert i pomoc w wyborze najlepszego wyjazdu 🎯

  • Obsługa systemu rezerwacyjnego (nie musisz go znać — nauczymy!)

  • Rozpatrywanie reklamacji i skarg — czasem się zdarzają 🤷

  • Wsparcie organizacyjne przy wyjazdach: dane, apki, pakowanie sprzętu

  • Ścisła współpraca z działami: turystyki, realizacji, marketingu i administracji 🤝.




💁‍♀️ Kogo szukamy?

  • Osoby kontaktowej, cierpliwej i ogarniającej 

  • Takiej, która potrafi planować swoją pracę i dowozić tematy 🎯

  • Z doświadczeniem w obsłudze klienta lub sprzedaży — mile widziane!

  • Otwartej na pracę w ramach grafiku (czasem zmiana w weekend a czasem wieczorem) ale dyspozycyjnej w wymiarze 30-40 h tygodniowo

  • Kogoś, kto nie zniknie nam w środku sezonu ❄️.




🎁 Co dajemy w zamian?

  • Pracę w ekipie, która naprawdę lubi to, co robi

  • Możliwość wyjazdów na nasze imprezy i wyjazdy w Alpy (tak, serio!) ⛷️🎉

  • Rozwój w strukturach SnowShow + opcje współpracy z marką ZIMNO i Dobrym Warunem

  • Luźną, partnerską atmosferę bez spiny i dress code’u 💬👕

  • Zniżki na produkty ZIMNO, dofinansowanie do karty sportowej oraz pakiet opieki medycznej.


Oferta dodana: 03.09.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca