Junior Marketing Specialist

5 200 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Marketing

Junior Marketing Specialist

Marketing

Lipowa 3, Kraków

3PG - knowledge delivered

Pełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca stacjonarna
5 200 - 6 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Wymagane umiejętności

social media
sumienność
analiza
copywriting
Canva
pomysłowość
rzetelność
Google Analytics

Mile widziane

Wordpress

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Jako 3PG jesteśmy właścicielem kilku marek znanych farmaceutom: opieka.farm, Wydawnictwo Farmaceutyczne oraz farmaceuta.pro. Zajmujemy się działalnością wydawniczą oraz marketingiem farmaceutycznym. Szukamy osób, które chcą mieć realny wpływ na to, jak wygląda polska farmacja, i są gotowe działać w bardzo dynamicznym środowisku — tam, gdzie zmieniają się przepisy, rynek i przyzwyczajenia odbiorców.

Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która:

  • ma co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w marketingu i komunikacji,

  • potrafi analizować dane sprzedażowe i zachowania użytkowników w e-commerce,

  • wykazuje kreatywność i inicjatywę w poszukiwaniu nowych sposobów dotarcia do klientów,

  • potrafi pracować zgodnie z naszym systemem planowania i realizacji projektów, który pozwala gromadzić wiedzę w organizacji,

  • pisze poprawnie i jasno po polsku, z dbałością o język i styl,

  • umie łączyć fakty i wyciągać wnioski na podstawie danych,

  • swobodnie korzysta z Google Analytics (GA4) oraz narzędzi e-commerce (np. WooCommerce, GetResponse, Google Search Console),

  • biegle obsługuje pakiet MS Office,

  • zna angielski w stopniu komunikatywnym,

  • działa sprawnie pod presją czasu,

  • jest samodzielna, dobrze zorganizowana i ma chęć do nauki.

Na czym polegać będzie Twoja praca?

Twoja praca będzie polegać na:

  • tworzeniu treści (blog, wideo, mailingi, treści stron, wpisy w mediach społecznościowych) skierowanych do farmaceutów,

  • prowadzeniu komunikacji naszych portali i marek w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn),

  • współtworzeniu i realizacji kampanii B2B – kierowanych do brand managerów i firm farmaceutycznych, które korzystają z naszych usług marketingowych,

  • tworzeniu prostych landing page’y i grafik (na gotowych wzorach),

  • wsparciu zespołu w przygotowywaniu materiałów prezentacyjnych i ofert dla klientów B2B,

  • analizie danych sprzedażowych w e-commerce (np. koszyki, konwersje, ścieżki zakupowe, współczynnik porzuceń),

  • opracowywaniu ścieżek dotarcia do nowych odbiorców oraz zwiększania wartości koszyka,

  • analizie ruchu, zasięgu i liczby odbiorców na naszych portalach i podejmowaniu działań zwiększających te wskaźniki,

  • analizie efektywności kampanii marketingowych i rekomendowaniu działań optymalizacyjnych,

  • współpracy z działem realizacji i grafikiem.

Nie oczekujemy, że będziesz tworzyć specjalistyczne treści naukowe – tym zajmuje się dział redakcyjny i ponad 40 redaktorów pod kierunkiem Dyrektora ds. naukowych. Twoim zadaniem będzie przekucie merytoryki w marketing, który sprzedaje.

Kto jest idealnym kandydatem?

Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką, jeśli:

  • pasjonuje Cię branża farmaceutyczna lub zdrowotna,

  • masz doświadczenie lub zainteresowanie e-commerce i marketingiem sprzedażowym,

  • znasz i wykorzystujesz w praktyce narzędzia takie jak: Google Ads, Facebook Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, GetResponse,

  • umiesz analizować wyniki i wyciągać wnioski w duchu data-driven marketingu,

  • jesteś osobą zorganizowaną, samodzielną i lubisz testować nowe rozwiązania,

  • lubisz nowe technologie i automatyzacje marketingowe,

  • i przede wszystkim — lubisz marketing i ludzi.

 

Co oferujemy:

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na perspektywicznym stanowisku w strukturach firmy,

  • służbowy laptop i smartfon,

  • atrakcyjne wynagrodzenie i indywidualny plan rozwoju na stanowisku,

  • możliwość rozwoju w obszarze marketingu i e-commerce – szkolenia, kursy, platforma e-learningowa, prenumeraty branżowe i wewnętrzna biblioteka,

  • realny wpływ na to, jak wyglądają nasze kampanie – pracujemy na narzędziach Pro (marketing automation, analityka, grafika, studio nagraniowe),

  • pracę w ciekawej branży farmaceutycznej,

  • spotkania integracyjne,

  • miejsce pracy w naszym biurze w Krakowie na Zabłociu.

Dlaczego stanowisko juniorskie?

W 3PG szukamy osób, które będą z nami na długo. Mamy własne, wypracowane sposoby działania i chcemy, byś nasiąknął/nasiąkła nimi jak najwcześniej.

Pierwsze 3 miesiące to okres próbny, podczas którego zarówno Ty, jak i my, oceniamy, czy to dobra współpraca. Po tym okresie otrzymasz plan premiowy i ścieżkę rozwoju, jasno wskazującą, jakie kompetencje i wyniki pozwolą Ci przejść na pełnoprawne stanowisko marketingowe i umowę o prac

Wymagane umiejętności

social media
sumienność
analiza
copywriting
Canva
pomysłowość
rzetelność
Google Analytics

Mile widziane

Wordpress

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 16.10.2025

Junior Marketing Specialist

5 200 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Podsumowanie oferty

Junior Marketing Specialist

Lipowa 3, Kraków

3PG - knowledge delivered

5 200 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Opieka.farm sp z o o z siedzibą w Krakowie, ul. Chodkiewicza 9/4(dalej jako "administrator"). Mas... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca