Senior PPC Specialist w agencji digital (PPC / SEO / Social Media)
🏢🏠 Miejsce pracy: Katowice - hybrydowo 1 (praca w biurze) + 4 (praca zdalnie)
💸💰 Wynagrodzenie: od 7 200 zł do 10 540 zł brutto na UoP (na start!)
Mamy swoje wymagania – to jasne. Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w PPC, SEO oraz Social Media, nastawioną na realizację celów biznesowych klientów – zwiększenia konwersji, sprzedaży czy optymalizacji budżetu reklamowego. To dlatego zależy nam właśnie na Tobie: naszym przyszłym Senior PPC Specialiście.
Potrafisz wycisnąć maksimum z budżetu reklamowego i zoptymalizować kampanię tak, by słupki szły w górę? Dane w Google Analytics czytasz jak otwartą księgę i wiesz, jak przekuć je na sukces klienta? Traktujesz AI nie jak zagrożenie, ale jak skutecznego asystenta, który przyspiesza Twoją pracę? Twoim asem w rękawie jest połączenie analitycznego umysłu z kreatywnym podejściem do tekstów reklamowych? Dołącz do zespołu 4PEOPLE i razem z nami wprowadzaj marketing internetowy na wyższy poziom!
Do Twoich zadań należeć będzie:
tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads oraz Meta Ads,
analiza skuteczności prowadzonych kampanii z użyciem Google Analytics,
raportowanie wyników swojej pracy,
tworzenie ofert dla działań Google Ads / Meta Ads i wsparcie zespołu handlowego,
kontakt z klientami w sprawie realizowanych działań,
współpraca z grafikami przy tworzeniu materiałów graficznych niezbędnych do realizacji kampanii,
współpraca z innymi działami agencji.
W 4PEOPLE:
otrzymasz wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję od obsługiwanych projektów w ramach umowy o pracę,
zyskasz możliwość rozwoju zawodowego – mamy system stopniowania stanowisk oparty o realizację jasnych celów,
dołączysz do doświadczonego zespołu specjalistów i otrzymasz szansę pracy przy interesujących projektach z różnych branż (polskich i zagranicznych),
będziesz uczestniczyć w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych oraz spotkaniach branżowych,
wykorzystasz w pracy różnego rodzaju narzędzia takie jak: Zapier, ChatGPT, Asana, Google Workspace, Timecamp – a jeśli masz sugestie co do nowych, chętnie je wypróbujemy!
wdrożysz własne pomysły oraz rozwiązania, bo lubimy czerpać z wiedzy innych,
Będziesz miał/a możliwość łączenia pracy w biurze (w sąsiedztwie katowickiego rynku) ze zdalną (1 dzień w biurze). Ze względu na docelowy model łączenia pracy zdalnej ze standardowym trybem, szukamy osoby z województwa śląskiego lub okolic :).
W pakiecie: dogodna lokalizacja (centrum Katowic) i karnet na siłownię (Multisport)! Dobrą atmosferę i możliwości rozwoju masz w standardzie.
Dodatkowo:
Specjalista to nie koniec! :) Po spełnieniu określonych celów możesz zostać Ekspertem – widełki na tym stanowisku wynoszą od 9 300 do 13 400 zł brutto (na UoP).
Po przepracowaniu minimum jednego roku i spełnieniu wyznaczonych celów masz możliwość otrzymania dodatkowej nagrody rocznej (do wysokości 4,500 zł brutto, wypłacane jednorazowo).
Oczekujemy że:
masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google / Meta Ads, najlepiej w agencji marketingu internetowego o podobnym portfolio usług (co najmniej 3 lata)
potrafisz biegle korzystać z Google Analytics 4 i wykorzystujesz dane analityczne do optymalizacji konwersji,
sprawnie wykorzystujesz narzędzia AI (np. ChatGPT) do usprawniania codziennej pracy, tworzenia treści czy analizy danych,
umiesz skonfigurować analitykę z użyciem Google Tag Managera,
masz wiedzę z zakresu budowy stron internetowych - HTML to dla Ciebie nie to samo co CSS :),
interesujesz się marketingiem internetowym, aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań na rynku polskim i zagranicznym oraz jesteś up-to-date z tym, co dzieje się na rynku SEM,
sprawnie posługujesz się słowem pisanym i potrafisz poprawnie budować komunikaty reklamowe,
znasz język angielski w stopniu wystarczającym do czytania/komunikacji mailowej,
jesteś kreatywna/y! (bo dobry pomysł to podstawa),
masz poczucie estetyki,
jesteś samodzielna/y.
Mile widziane będzie:
znajomość innych platform (np. Microsoft Ads, LinkedIn Ads, Allegro Ads itd.),
doświadczenie w prowadzeniu klientów z branży deweloperskiej lub medycznej.
Nasz proces rekrutacyjny:
Dbamy o Twój czas, dlatego działamy szybko i sprawnie. Całość zamyka się zazwyczaj w 10 dniach.
Krok 1: Twoja aplikacja. Prześlij nam CV lub link do profilu LinkedIn przez formularz. Zgłoszenia analizujemy na bieżąco, zazwyczaj tego samego dnia (no może poza weekendami!)
Krok 2: Rozmowy. Jeśli przejdziesz wstępną selekcję - zadzwonimy i zrobimy wstępny screening. Następnym krokiem jest spotkanie w naszej siedzibie.
Krok 3: Finalna decyzja. Po spotkaniu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną - niezależnie od wyniku rekrutacji.
Zainteresowany/a? Aplikuj 💪
Senior PPC Specialist w agencji digital (PPC / SEO / Social Media)
Senior PPC Specialist w agencji digital (PPC / SEO / Social Media)