Jesteśmy firmą rekrutacyjną, poszukujemy pracowników dla naszych klientów. Specjalizujemy się w rekrutacjach w obszarze administracji i obsługi klienta. W tym momencie poszukujemy recepcjonistkę do naszego Klienta z branży nieruchomości.
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i obsługa gości/klientów
- Zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową, koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie
- Obsługa połączeń telefonicznych i maili (w języku polskim i angielskim)
- Zarządzanie przestrzenią publiczną biura, w tym recepcją i salami konferencyjnymi
- Wsparcie w obsłudze i organizacji spotkań i wydarzeń organizowanych w firmie
- Kontakt z zarządcą budynku (awarie, parking itp.)
Oczekujemy:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego – min. B2
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, kultura osobista
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym etacie
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na zasadzie umowy zlecenia lub umowy o pracę
- Wynagrodzenie od 5500 do 6500 zł brutto miesięcznie - w zależności od posiadanego doświadczenia oraz umiejętności
- Pełny etat , praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 / 9.00 - 17.00
- Profesjonalne wdrożenie w obowiązki
- Miłą, przyjazną i komfortową atmosferę pracy
- Nowoczesne biuro w ścisłym Śródmieściu