AB Industry S.A specjalizuje się w uczciwej, profesjonalnej i terminowej realizacji inwestycji przemysłowych i jest wiodącą firmą inżynieryjną w Polsce. Realizujemy prace jako generalny Wykonawca, zapewniamy doradztwo i usługi projektowe, uruchamiamy instalacje technologiczne, integrujemy linie produkcyjne i wspieramy inwestora na każdym etapie inwestycji.
Zakres świadczonych usług oraz kadra inżynierska umożliwia nam dostawę kompleksowych rozwiązań „pod klucz”. Kilkunastoletnie doświadczenie w połączeniu z ciągłym podnoszeniem kwalifikacji naszych pracowników sprawia, że Jesteśmy dumni z naszej pozycji jako jednej z wiodących firm w branży.
- Kontrola budżetu inwestycji
- Prowadzenie rozliczeń kontraktu (m.in. w zakresie fakturowania, rozliczenia umów z Podwykonawcami, Dostawcami)
- Bieżąca współpraca z działem realizacji, zakupów oraz księgowości w zakresie finansów inwestycji
- Tworzenie zestawień umów oraz analiza zapisów umownych
- Przygotowanie raportów i analiz finansowych
- Wsparcie negocjacji zapisów umownych, cen, materiałów i usług
- Min. 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia rozliczeń kontraktów w budownictwie/przemyśle
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność podejmowania decyzji w warunkach "trudnych", praca pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka węgierskiego
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy
- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz możliwość rozwoju zawodowego
- Miłą atmosferę, uczciwość i profesjonalizm
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów