ABM Jędraszek Sp. J. to polska firma rodzinna z ponad dwudziestoletnią tradycją w produkcji wysokiej jakości stolarki otworowej z PCV i aluminium. Dzięki połączeniu wieloletniego doświadczenia, innowacyjnych technologii oraz zaangażowania w dostarczanie produktów spełniających najwyższe standardy nasza marka jest synonimem trwałości, nowoczesnego designu i profesjonalnego podejścia do każdego projektu.
Obecnie, z myślą o dalszym dynamicznym rozwoju i ekspansji na nowe rynki międzynarodowe, poszukujemy osoby na stanowisko:
- realizacja wymagań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02.09.2004 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Nr 109, poz. 704, zm. Dz.U. z 2005 r Nr 117, poz. 986),
- opracowanie i aktualizacja dokumentów dotyczących BHP,
- liderowanie projektom poprawy w obszarze bezpieczeństwa,
- prowadzanie instruktażu ogólnego,
- prowadzenie rejestrów i dokumentów dotyczących wypadków,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad BHP,
- aktualizacja rejestrów substancji chemicznych, ocen ryzyka, instrukcji BHP,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi wymaganiami formalno – prawnymi oraz wewnętrznymi procedurami zakładu,
- sporządzanie raportów oraz analiz,
- promowanie bezpiecznych zachowań,
- uczestnictwo w kontrolach dotyczących ochrony przeciwpożarowej.
- wykształcenie wyższe,
- uprawnienia specjalisty/ inspektora BHP
- dobra znajomość przepisów dotyczących BHP,
- znajomość narzędzi Microsoft Office,
- dokładność, sumienność, słowność, myślenie analityczne, punktualność,
- samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność ustalania priorytetów, rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i otwartość na zmiany
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, w tym system premiowy za realizację celów biznesowych.
- Kompleksowe szkolenia produktowe przygotowujące do pracy na powierzonym stanowisku.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju zawodowego.
- Swoboda w organizacji czasu pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
- Rabaty na produkty firmowe oraz dodatkowe benefity.
- Dofinansowanie zajęć sportowych (karnety na siłownie, zajęcia fitness, inne aktywności sportowe.
- Prywatna opieka medyczna dla Ciebie.
- Ubezpieczenie na życie i zdrowie.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów rozwojowych..
- Brak dress codu i swobodna atmosfera pracy.
- Praca zdalna lub hybrydowa.
- Elastyczne godziny pracy.
Praca w naszym zespole to połączenie niezależności w działaniu z możliwością rozwoju zawodowego i budowania swojej pozycji w międzynarodowym środowisku. Szukamy osób z pasją, które nie boją się wyzwań i chcą współtworzyć sukces naszej firmy.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”