Amazon Growth Specialist
Nowa
Marketing

Amazon Growth Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Amazon Ads

Analiza Danych

FBA

Amazon

A+ Content

angielski b2

ACOS

Mile widziane

Helium10

współpraca z agencjami

Doświadczenie na rynkach DE, IT, ES

Prowadzenie własnych kampanii

Opis stanowiska

Czy Twoim naturalnym środowiskiem jest Seller Central? Czy słowo "BuyBox" wywołuje u Ciebie emocje, a ACOS to nie tylko skrót, ale sport narodowy? Szukamy Amazonki lub Amazonowca, która dołączy do naszego zespołu i pomoże wynieść sprzedaż na wyższy poziom – zarówno w Polsce, jak i za granicą.

  

Abriga to firma, która stoi za takimi markami jak Nutridome, Orphica czy Halier. Tworzymy kosmetyki i suplementy diety, które naprawdę działają, a e-commerce to nasze naturalne środowisko. Sprzedajemy na własnych sklepach i marketplace’ach (Allegro, Amazon, eMag), a teraz chcemy jeszcze mocniej rozwinąć kanał Amazon – tu właśnie wchodzisz Ty.


Co będziesz robić?

  • Zarządzać naszym kontem Amazon (głowne rynki: Niemcy, Włochy, Hiszpania)

  • Optymalizować listingi i reklamy – tak, żeby działały i sprzedawały

  • Szukać okazji do wzrostu – nowe rynki, nowe produkty, lepsze kampanie

  • Analizować dane i podejmować decyzje na podstawie faktów, nie wróżb z fusów

  • Współpracować z działem marketingu, logistyki oraz agencją, która nas wspomaga

Kogo szukamy?

  • Masz już doświadczenie w pracy z Amazonem (Seller Central) – najlepiej 2+ lata

  • Wiesz, co to ACOS, FBA, A+ Content i czemu warto mieć 5-gwiazdkowe opinie

  • Potrafisz analizować dane i wyciągać z nich trafne wnioski

  • Lubisz szukać rozwiązań, nie problemów

  • Mówisz po angielsku na poziomie minimum B2+ (używamy, nie tylko wpisujemy w CV)

Bonusy mile widziane:

  • Znajomość Helium10, Amazon Ads, 

  • Doświadczenie z rynkami DE, IT, ES

  • Współpraca z agencjami lub prowadzenie własnych kampanii

Co oferujemy?

  • Pracę z ciekawymi markami i dużym potencjałem na rozwój

  • Dużą samodzielność, realny wpływ i możliwość wdrażania własnych pomysłów

  • Hybrydowy model pracy.

  • Zniżki na nasze produkty – wiadomo, trzeba testować ;)

  • Fajne tempo, dobry zespół i ambitne cele, ale bez nadęcia