Client Team Support
Nowa
Obsługa klienta

Client Team Support

6 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
6 600 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

komunikatywność

priorytetyzacja

support

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć!


Jesteśmy ActiveNow naszą pasją jest edukacja i technologia, a misją – włączenie szkół językowych, sportowych, artystycznych i wszystkich innych do cyfrowego świata. Stworzone przez nas oprogramowanie sprawi, że szkoły będą prostsze w zarządzaniu, a uczestnicy zajęć załatwią większość spraw za pomocą smartfona📱.



💻Dlaczego szukamy wsparcia?

W ActiveNow od lipca do września trwa tzw. High Season - okres, w którym realizujemy większość sprzedaży oraz obsługujemy bardzo dużo zapytań Klientów. W związku z tym szukamy wsparcia na ten okres dla zespołu Sales oraz Customer Satisfaction w ich bieżących obowiązkach.

Po zakończeniu High Season chcemy, abyś został/a z nami na stałe i kontynuował/a pracę nad wspieraniem naszych Klientów!


Czym się będziesz zajmować?

Przez pierwsze 3 miesiące:

➡️ Wspieraniem zespołu Sales w umawianiu spotkań sprzedażowych z Klientami, którzy sami się do nas zgłosili

➡️ Pomocą we wdrażaniu nowych Klientów, aby mogli jak najszybciej korzystać z pełnej wartości systemu


Po 3 miesiącach będziesz mieć możliwość wyboru, czy chcesz rozwijać się w zespole Sales, czy Customer Satisfaction


Czego od Ciebie wymagamy?

✅ Lubisz ludzi. Potrafisz słuchać, zadawać trafne pytania i budować relacje

✅ Kontakt z technologią to dla Ciebie przyjemność

✅ Masz doświadczenie w pracy z Klientem, szczególnie w sytuacjach stresujących


Co oferujemy?

📃 Możliwość wyboru rodzaju umowy - B2B lub UZ

⚽ Skorzystanie z benefitów takich jak Multisport, Medicover czy firmowa biblioteczka książek

🌴 Wiemy jak ważny jest urlop i odpoczynek, dlatego niezależnie od umowy otrzymasz 26 płatnych dni urlopowych

🏠 Pracę w 100% zdalną z zapewnieniem odpowiednich narzędzi

🗣️ Pełną transparentność oraz regularny feedback



Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. 🖥️ W wiadomości przy wysyłaniu CV wskaż, jakie 3 cechy są Twoim zdaniem ważne u osoby odpowiedzialnej za kontakt z Klientem.
  2. ✉️ Jeśli będziemy zainteresowani Twoim CV otrzymasz od nas maila, w którym będzie zawarte zadanie do wykonania przez Ciebie.
  3. 📲 Następnie zadzwoni do Ciebie Kamil w celu omówienia przygotowanego przez Ciebie zadania i poznania Cię bliżej poprzez zadanie kilku pytań dotyczących Twojej aplikacji.
  4. 👩‍💻 Po tej rozmowie zaprosimy Cię na główną rozmowę kwalifikacyjną, która będzie przeprowadzona w pełni zdalnie na Google Meets z Kamilem oraz Weroniką. Podczas rozmowy będziesz miał za zadanie przeprowadzić symulację rozmowy z Klientem i poprowadzić go przez konfigurację jednej funkcji w naszym systemie według skryptu, który od nas otrzymasz.
  5. 🫵 Po tym etapie zdecydujemy z kim chcemy rozpocząć współpracę!
  6. 📃 Jeśli to Ty będziesz tym kandydatem - zadzwoni do Ciebie Kamil w celu przekazania decyzji i potwierdzenia podstawowych warunków, jeżeli nie zdecydujemy się na współpracę, dostaniesz od nas feedback w formie mailowej, abyś wiedział, z czego wynika decyzja!
6 600 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim | 48 PLN/h

Nowa
7 600 PLN/mies.
TP Poznań
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa komputera
komunikatywność
język niemiecki
Nowa