• Oferty
  • Wszystkie ofertyPoznańPraca biurowaSpecjalista ds. Zamówień Publicznych
    Specjalista ds. Zamówień Publicznych
    Nowa
    Praca biurowa
    Actus-Info Sp. z o.o.

    Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    B2B

    Microsoft Office Excel

    zamówienia publiczne

    znajomość ustawy PZP

    Mile widziane

    CRM

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Opis stanowiska:


    Poszukujemy wykwalifikowanego specjalisty na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych, który będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę procesu zamówień publicznych w firmie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Osoba na tym stanowisku będzie koordynować i nadzorować postępowania o udzielenie zamówień publicznych oraz zapewniać, że wszystkie procedury są zgodne z wymogami prawa zamówień publicznych.


    Zakres obowiązków:


    • Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.

    • Współpraca z innymi działami firmy w celu zebrania niezbędnych informacji do opracowania dokumentacji przetargowej.

    • Udział w pracach komisji przetargowej, ocena ofert, analiza formalna i merytoryczna dokumentacji ofertowej.

    • Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi.

    • Monitorowanie zmian w przepisach prawa zamówień publicznych oraz stosowanie ich w praktyce.

    • Reprezentowanie firmy przed organami zewnętrznymi oraz podczas kontroli postępowań.


    Wymagania wobec kandydata:


    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia lub pokrewne.

    • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze zamówień publicznych.

    • Znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów prawnych związanych z zamówieniami publicznymi.

    • Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań przetargowych.

    • Umiejętność sporządzania dokumentacji przetargowej (SIWZ, umowy, raporty).

    • Znajomość narzędzi elektronicznych do obsługi zamówień publicznych (np. ePUAP, miniPortal, EZD).

    • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Excel, systemy zarządzania dokumentacją).

    • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne.

    • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.

    • Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność za realizowane zadania.


    Mile widziane:


    • Certyfikaty i szkolenia z zakresu zamówień publicznych.

    • Doświadczenie w pracy w sektorze publicznym lub firmach świadczących usługi na rzecz administracji publicznej.

    • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym obsługę międzynarodowych zamówień publicznych.


    Warunki współpracy:


    • Forma zatrudnienia: samozatrudnienie.

    • Elastyczny czas pracy.

    • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach z zakresu zamówień publicznych.

    • Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia i kompetencji kandydata.

    Wszystkie ofertyPoznańPraca biurowaSpecjalista ds. Zamówień Publicznych

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Inspektor / Starszy Specjalista w Departamencie Płatności Bezpośrednich

    Nowa
    ARiMR
    Warszawa
    wykształcenie wyższe
    Microsoft Office
    Nowa

    Pracownik administracyjno-biurowy

    Nowa
    Agencja Wywiadu
    Warszawa
    empatia
    Nowa

    Recepcjonista / Recepcjonistka

    Nowa
    1 014 - 1 521 usd
    Coworking Workin
    Warszawa
    język angielski
    Nowa

    Customer Service Specialist (with German)

    Nowa
    2 231 - 2 510 usd
    CRODU
    Myślenice
    komunikatywność
    rozwiązywanie problemów
    dobra organizacja pracy
    Nowa

    Doradca Klienta Biznesowego - Praca dla Studenta 🎓

    Nowa
    1 242 - 1 648 usd
    ConnectPro
    Warszawa
    raportowanie
    elastyczność
    B2B
    Nowa