pełnienie roli osoby pierwszego kontaktu dla klienta Workin,
rozwiązywanie spraw, zapytań najemców Workin,
prowadzenie recepcji Workin - kontakt z kurierami, prowadzenie rejestru poczty, wysyłka poczty w imieniu klientów,
odpowiedzialność za zaopatrzenie biura - materiały biurowe, kawa, napoje, chemia i inne,
prowadzenie kalendarza dostępności sal konferencyjnych, zakładanie rezerwacji w systemach wewnętrznych ,
obsługa spotkań w salach konferencyjnych - podanie napojów, przygotowanie przerwy kawowej,
współorganizacja życia społecznego w coworkingu - praca przy wydarzeniach okolicznościowych, spotkaniach branżowych, spotkaniach networkingowych.
Nasze wymagania:
co najmniej roczne doświadczenie zawodowe pracy w charakterze recepcjonistki/ obsługi front desk w biurze lub hotelu lub w obsłudze klienta np. infolinia
średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny, doskonała znajomość języka angielskiego będzie atutem mającym wpływ na wynagrodzenie
wysoka kultura osobista, umiejętność krytycznego myślenia
komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi, umiejętność prostego przekazu skomplikowanych rzeczy
punktualność i dokładność
status studenta mile widziany
To oferujemy:
zdobycie doświadczenia zawodowego w jednym z najpopularniejszych coworkingów w Warszawie
doskonałe warunki biurowe zgodnie z najnowszymi trendami w architekturze wnętrz
przygotowanie do realizacji zadań w postaci szkolenia
ciągłe wsparcie przyjaznego zespołu współpracowników
umowę zlecenie z dniami chorobowymi i urlopowymi
codzienne koktajle owocowe i warzywne z naszego bistro oraz 50% zniżki na inne produkty