Nie masz doświadczenia w obszarze TSL, ale interesuje Cię branża i posiadasz umiejętności handlowe? Postaw swoje pierwsze kroki w spedycji międzynarodowej na stanowisku Asystenta ds. Spedycji.
Program szkoleniowy Akademia Spedytora trwa 3 miesiące. Przez ten czas zaopiekujemy się Tobą i przeprowadzimy Cię przez różne szkolenia, dzięki którym zdobędziesz wiedzę potrzebną do dalszej pracy.
Oczekujemy od Ciebie jedynie zainteresowania, gotowość do podejmowania nowych wyzwań i chęci zgłębienia swojej wiedzy w obszarze TSL. Dla nas doświadczenie nie jest najważniejsze, liczą się chęci i zaangażowanie. Jeżeli chcesz poznać nową branżę, rozwijać się i poszerzać swoje horyzonty - Adar to firma właśnie dla Ciebie!
Oferujemy umowę o pracę i stałe wynagrodzenie, a także możliwość kontynuowania współpracy po zakończonym projekcie.
Lokalizacja: Gdańsk
🌟 Twój zakres obowiązków
- telefoniczny i mailowy kontakt z firmami oferującymi ładunki dla aut ciężarowych (korzystanie z giełd transportowych);
- negocjacje z klientem zagranicznym warunków wykonywania transportu;
- weryfikacja warunków umowy transportowej z wcześniejszymi ustaleniami telefonicznymi oraz mailowymi;
- strategiczne przydzielanie ładunków transportowych do odpowiednich aut ciężarowych;
- pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie bazy i utrzymywanie jej.
🌟 Nasze wymagania
- znajomość języka angielskiego - swobodnie rozmawiasz z klientem zagranicznym;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- umiejętność krytycznego myślenia oraz pracy w zespole;
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i dobrej organizacji pracy.
🌟 Mile widziane
- studia na kierunku związanym z transportem;
- znajomość innego języka obcego.
🌟 Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- przyjazną atmosferę w pracy – zgrany zespół;
- karta sportowa Multisport;
- opieka medyczna;
- ubezpieczenie na życie
- owocowe wtorki oraz popcorn w piątki;
- brak dress code’u.
- firmowa biblioteczka.
🌟 Wiedza, którą uzyskasz od nas:
Przeszkolimy Cię w zakresie:
- tachografu;
- budowy auta;
- dokumentacji transportowej;
- opłat i urządzeń;
- negocjacji.
🌟 Proces rekrutacji:
- I etap – rozmowa telefoniczna z Kasią lub Angeliką z Działu HR;
- II etap – spotkanie stacjonarne w naszym biurze z Działem HR.