Współpraca z klientami – utrzymywanie kontaktów z klientami, zarówno w kwestiach operacyjnych, jak i zapewnianie wsparcia w rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych, głównie drogą mailową, a także podczas spotkań statusowych.
Zarządzanie procesami operacyjnymi – konfiguracje kont, bieżąca aktualizacja danych klienta w systemach wewnętrznych, zarządzanie dostępami zgodnie z aktualnymi wytycznymi i standardami
Optymalizacja procedur – analiza i usprawnianie procesów, aby zwiększyć efektywność obsługi klienta, poprawić jakość usług oraz skrócić czas realizacji.
Raportowanie oraz dokumentowanie wykonywanych czynności zgodnie z obowiązującymi standardami firmy.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy z klientem, najlepiej w zakresie operacyjnym/technicznym.
Swobodna komunikacja w języku angielskim.
Zorientowanie na klienta: umiejętność budowania pozytywnych relacji.
Podejście problem-solving, szukanie rozwiązań nawet w trudnych sytuacjach.
Dokładność i zorientowanie na szczegóły.
Mile widziane:
Wiedza z obszaru digital marketingu, w szczególności - prowadzenia lub obsługi kampanii digitalowych (DV360, Google Ads).
Oferujemy:
Świetną atmosferę pracy i fajnych ludzi na pokładzie;
Wspieramy samodzielność i inicjatywę i zapewniamy wyzwania
Wspierające środowisko pracy – stawiamy na wymianę wiedzy, dzielenie się doświadczeniem i wzajemne wsparcie.
Pakiet benefitów - opieka medyczna, karta sportowa i platforma wellbeingowa.