Program Kariera Polskiej Rady Biznesu to największy niezależny program płatnych staży studenckich w Polsce, który jest organizowany już od 22 lat. W tym roku pracodawcy w ramach Programu Kariera oferują blisko 115 staży w kilkunastu branżach.
Program Kariera zaprasza na staż:
CHANGE SERVICEPLAN - Client Service - Client Service Trainee
CO JEST DLA NAS WAŻNE:
- Płynne i swobodne posługiwanie się językiem angielskim (min. C1) to warunek konieczny z racji na pracę z zagranicznymi klientami i rozproszonymi zespołami. 90% codziennej komunikacji odbywa się w języku angielskim.
- Idealny kandydat/ka jest osobą otwartą, komunikatywną, pogodną, otwartą na rozwój, lubiącą pracę z ludźmi i nie bojącą się wyzwań i wielozadaniowych projektów.
- Z racji na pracę z wieloma procesami i dokumentami musi to być osoba zorganizowana, dbająca o szczegóły, wnikliwa oraz cierpliwa. Mile widziane są umiejętności analityczne.
- Korzystamy z wielu systemów: od pracy z pakietem Office (Word, Excel, Powerpoint) po zaawansowane narzędzia do project managementu (Jira, Workfront). Dla naszego kandydata praca z wieloma narzędziami i chęć ich nauki powinna być naturalna.
- Osoba, której szukamy interesuje się branżą marketingowo - reklamową w tym digital marketingiem.
- Chęć i motywacja do pracy i rozwoju w nowoczesnej międzynarodowej organizacji.
CEL/PROGRAM STAŻU:
Celem stażu jest rozwój i zdobycie doświadczenia i umiejętności biznesowych - miękkich i twardych - w pracy z zespołem Client Service, obsługującym międzynarodowego klienta z branży motoryzacyjnej premium, z możliwością późniejszego zatrudnienia.
W programie: wdrożenie do pracy w nowoczesnym, międzynarodowym środowisku, nauka i rozwój komunikacji biznesowej, rozwój w obsłudze wielu narzędzi, rozwijanie wiedzy marketingowej i reklamowej, nauka sposobu działania dużych organizacji oraz pracy w rozproszonym, międzynarodowym środowisku.
ZADANIA STAŻYSTY/STAŻYSTKI:
- Codzienne wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji projektowej (w tym prezentacje, dokumenty do akceptacji z klientami, zestawienia projektowe, statusy).
- Po wdrożeniu przejęcie i wykonanie konkretnych części projektów.
- Uczestnictwo w spotkaniach (głównie online) z klientami z różnych europejskich rynków.
- Raportowanie wykonanych zadań do przełożonych.