Specjalista ds. Administracji Biurowej

6 600 - 9 600 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 500 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP

Specjalista ds. Administracji Biurowej

HR

Marszałkowska 76, Warszawa

Admind

6 600 - 9 600 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 500 - 8 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP, B2B
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy
administracja
obsługa korespondencji
English

Opis stanowiska

Lokalizacja: Warszawa (praca stacjonarna)



Dołącz do Admind Branding & Communications, największej globalnej agencji brandingowej w Polsce. Posiadając certyfikację B Corp, naszą misją jest tworzenie doświadczeń brandingowych, które nie tylko transformują organizacje, ale także zmieniają ich wpływ na świat na lepsze.

Współpracuj z ponad 200 ekspertami kreatywnymi z ponad 15 krajów – z biurami w Krakowie, Amsterdamie, Odessie, Bangkoku i Zurychu. Będąc częścią Admind, stajesz się członkiem międzynarodowej społeczności profesjonalistów specjalizujących się w projektowaniu i strategii brandingowej, gdzie różnorodność, równość i inkluzywność są silnie wspierane.

Będziesz mieć okazję wspierać nas w budowaniu świadomego brandingu, który pozwala realnie wpływać na środowisko, naszych pracowników i społeczeństwo – obszary szczególnie dla nas ważne.




Twoje obowiązki:

  • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, w tym dbanie o dostępność materiałów i zasobów

  • Organizacja przestrzeni biurowej (zarządzanie stanowiskami pracy i salami spotkań)

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (zarówno papierowej, jak i elektronicznej)

  • Archiwizacja i zarządzanie dokumentacją biurową

  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby firmy

  • Planowanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

  • Wsparcie w koordynacji wydarzeń firmowych, szkoleń i aktywności integracyjnych

  • Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług (np. firmy sprzątające, dostawcy sprzętu biurowego)

  • Powitanie i obsługa gości w biurze

  • Wsparcie procesu onboardingu nowych pracowników (np. przygotowanie stanowisk pracy, zapoznanie z polityką biura).

 


Dołącz do nas jeśli:

  • Masz doświadczenie w podobnej roli

  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną

  • Posiadasz silne umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów

  • Wnosisz energię, entuzjazm i potrafisz dobrze działać pod presją

  • Jesteś kreatywny/a i proaktywny/a w ulepszaniu procesów administracyjnych, organizacyjnych i wykonawczych

  • Jesteś otwarty/a, empatyczny/a i nastawiony/a na współpracę

  • Biegle posługujesz się językiem angielskim i polskim (w mowie i piśmie).



Oferujemy:

  • Zdrowy styl życia – ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Ask Henry (asystent osobisty dla pracowników)

  • Work-life balance – elastyczne godziny pracy

  • Integracja i wydarzenia firmowe – bo w pracy liczą się też relacje :)

  • Stabilność zatrudnienia – praca w międzynarodowej firmie z 14-letnim doświadczeniem i wiodącą pozycją na rynku

  • Transparentność – jawne widełki płacowe na wszystkich poziomach, jasne zasady awansów i podwyżek

  • Międzynarodowe środowisko pracy – różnorodność to nasza siła


Oferta dodana: 02.09.2025

Poznaj pracodawcę

Admind

Admind Branding & Communications is the largest global branding agency set in Central and Eastern Europe. We hire more than 200 creative experts from over 15 countries, working in offices in Kraków, Warsaw, Amsterdam, Odesa, Bangkok, and Zürich or remotely. In 2022, Admind obtained the prestigious B Corp certificate and joined the community of global, national, and local companies with proven social and environmental performance standards, transparency, and accountability.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca