Specjalista PPC
Nowa
Marketing

Specjalista PPC

8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

Google Ads

Google Analytics

Google Tag Manager

Facebook Ads

Mile widziane

Allegro Ads

Tik Tok ads

CRO

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy ADPM Group – niewielkim, zgranym zespołem specjalistów, który skupia się na prowadzeniu kampanii reklamowych w modelu B2C. Swoim klientom oferujemy wsparcie w obszarze generowania leadów (Lead Generation) oraz rozwoju sprzedaży online (e-commerce). Nasze doświadczenie pozwala nam skutecznie łączyć światy reklamy i doradztwa, dzięki czemu dostarczamy klientom kompleksowe rozwiązania, nie ograniczając się wyłącznie do konfiguracji kampanii.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko PPC Specialist, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii leadowych w kanałach Meta Ads i Google Ads, a także wspieranie klientów e-commerce. Szukamy kogoś, kto nie boi się wyzwań, potrafi przedstawić udokumentowane wyniki z prowadzonych kampanii i wie, że skuteczna reklama to tylko połowa sukcesu – druga połowa to odpowiednie doradztwo i analityka.

Zakres obowiązków:

  • Planowanie, konfiguracja i prowadzenie kampanii PPC w kanałach Meta Ads (Facebook, Instagram) oraz Google Ads (Search, Display, YouTube)
  • Tworzenie oraz optymalizacja kampanii leadowych i sprzedażowych (B2C, e-commerce)
  • Przeprowadzanie mini audytów CRO (Conversion Rate Optimization) w celu rekomendowania ulepszeń na stronach/landing page'ach klientów
  • Wsparcie klientów w ustalaniu sposobu klasyfikacji LEAD-ów (kategoryzacja, przepływ leadów, monitoring jakości)
  • Analiza wyników, przygotowywanie raportów, rekomendowanie nowych rozwiązań w oparciu o dane
  • Proaktywne doradztwo klientowi w zakresie działań marketingowych, tak aby kampanie przynosiły jak najlepsze rezultaty
  • Bieżąca współpraca z zespołem ADPM Group w celu wymiany wiedzy, pomysłów i wsparcia projektów
  • Bieżąca komunikacja z klientem

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC (zwłaszcza lead generation i e-commerce)
  • Udokumentowane wyniki prowadzonych kampanii (np. case studies, raporty, realne KPI)
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych (Google Ads, Meta Ads Manager, Google Analytics, Google Tag Manager)
  • Umiejętność przeprowadzania mini audytów CRO oraz analizy lejków sprzedażowych
  • Umiejętność komunikacji i utrzymywania relacji
  • Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych
  • Proaktywne podejście do doradztwa klientowi – umiejętność przekładania wyników kampanii na rekomendacje biznesowe
  • Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w małym zespole specjalistów
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z narzędziami i dokumentacją w tym języku

Oferujemy:

  • Pracę w małym, ale doświadczonym zespole, w którym możesz wymieniać się wiedzą i ciągle się rozwijać
  • Możliwość realnego wpływu na projekty i działania marketingowe naszych klientów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy powiązany z osiąganymi wynikami
  • Dostęp do najnowszych narzędzi i rozwiązań w zakresie performance marketingu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Przyjazną atmosferę i kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i dzielenie się wiedzą

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z krótkim opisem swoich największych sukcesów w zakresie kampanii PPC. 

8 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

8 000 - 12 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ