Specjalista PPC
Czołgowa 4, Złotniki
ADPM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Jesteśmy ADPM Group niewielkim, zgranym zespołem specjalistów, który skupia się na prowadzeniu kampanii reklamowych w modelu B2C. Swoim klientom oferujemy wsparcie w obszarze generowania leadów (Lead Generation) oraz rozwoju sprzedaży online (ecommerce). Nasze doświadczenie pozwala nam skutecznie łączyć światy reklamy i doradztwa, dzięki czemu dostarczamy klientom kompleksowe rozwiązania, nie ograniczając się wyłącznie do konfiguracji kampanii. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko PPC Specialist, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie kampanii leadowych w kanałach Meta Ads i Google Ads, a także wspieranie klientów ecommerce. Szukamy kogoś, kto nie boi się wyzwań, potrafi przedstawić udokumentowane wynoki z prowadzonych kampanii i wie, że skuteczna reklama to tylko połowa sukcesu – druga połowa to odpowiednie doradztwo i analityka.
Zakres obowiązków:
Planowanie, konfiguracja i prowadzenie kampanii PPC w kanałach Meta Ads (Facebook, Instagram) oraz Google Ads (Search, Display, YouTube)
Tworzenie oraz optymalizacja kampanii leadowych i sprzedażowych (B2C, e-commerce)
Przeprowadzanie mini audytów CRO (Conversion Rate Optimization) w celu rekomendowania ulepszeń na stronach/landing page'ach klientów
Wsparcie klientów w ustalaniu sposobu klasyfikacji LEAD-ów (kategoryzacja, przepływ leadów, monitoring jakości)
Analiza wyników, przygotowywanie raportów, rekomendowanie nowych rozwiązań w oparciu o dane
Proaktywne doradztwo klientowi w zakresie działań marketingowych, tak aby kampanie przynosiły jak najlepsze rezultaty
Bieżąca współpraca z zespołem ADPM Group w celu wymiany wiedzy, pomysłów i wsparcia projektów
Bieżąca komunikacja z klientem
Wymagania:
Minimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC (zwłaszcza lead generation i e-commerce)
Udokumentowane wyniki prowadzonych kampanii (np. case studies, raporty, realne KPI)
Bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych (Google Ads, Meta Ads Manager, Google Analytics, Google Tag Manager)
Umiejętność przeprowadzania mini audytów CRO oraz analizy lejków sprzedażowych
Umiejętność komunikacji i utrzymywania relacji
Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych
Proaktywne podejście do doradztwa klientowi – umiejętność przekładania wyników kampanii na rekomendacje biznesowe
Samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w małym zespole specjalistów
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z narzędziami i dokumentacją w tym języku
Oferujemy:
Pracę w małym, ale doświadczonym zespole, w którym możesz wymieniać się wiedzą i ciągle się rozwijać
Możliwość realnego wpływu na projekty i działania marketingowe naszych klientów
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy powiązany z osiąganymi wynikami
Dostęp do najnowszych narzędzi i rozwiązań w zakresie performance marketingu
Elastyczne godziny pracy.
Przyjazną atmosferę i kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę i dzielenie się wiedzą
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z krótkim opisem swoich największych sukcesów w zakresie kampanii PPC.
Specjalista PPC
Specjalista PPC
Czołgowa 4, Złotniki
ADPM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ