Account Manager
-, Poznań +4 Lokalizacje
Adtrip
Poszukujemy osoby na stanowisko Account Manager
Kim jesteśmy i co robimy?
Adtrip to agencja marketingowa zajmująca się obsługą kampanii Paid Social, SEM, email marketingiem, budową sklepów na Shopify i tworzeniem video UGC. Współpracujemy z klientami B2C prowadzącymi sklepy eCommerce.
Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klientów, zarządzaniu zespołami oraz czujesz ekscytację na myśl o skalowaniu sklepów eCommerce, czytaj dalej! :)
W ramach pracy na tym stanowisku będziesz:
Zarządzać współpracą z klientami oraz aktywnie opiekować się projektami realizowanymi dla klientów.
Egzekwować deadline’y po stronie klienta i zespołu, monitorować projekty po stronie agencji, tak aby zawsze były zrealizowane na czas i zgodnie z założeniami.
Współpracować ze specjalistami z różnych obszarów w agencji. Delegować zadania do Copywritera, Grafika i specjalistów.
Egzekwować jakość dostarczanych usług przez zespół Adtrip - jakość tekstów, kreacji, kampanii reklamowych.
Rekomendować i wychodzić z inicjatywą dla klientów.
Przygotowywać podsumowania (wraz z wnioskami i rekomendacjami) i prowadzić spotkania statusowe z poszczególnymi klientami.
Tworzyć strategię działań marketingowych i wdrażać działania wpływające na zadowolenie klientów.
Przeprowadzać onboarding nowych klientów w celu doprecyzowania celów, zasad, możliwości i zakresu realizowanych usług.
Ustalać i egzekwować budżety reklamowe.
Pozyskiwać briefy od klientów.
Wewnętrznie raportować z zakresu realizacji poszczególnych usług i ich jakości.
Co jest dla nas ważne?
Znajomość i biegłość w zarządzaniu zespołem i klientem.
Znajomość i biegłość w zarządzaniu projektem.
Znajomość i biegłość w Email Marketingu, SEM, Paid Social i Social Media.
Znajomość i biegłość w analizie danych i wyciąganiu z nich wniosków (np. Google Analytics).
Umiejętności i doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii marketingowych.
Podstawowa znajomość narzędzi do email marketingu (zwłaszcza Klaviyo).
Podstawowa znajomość narzędzi SEM (np. Google Ads, Ahrefs, Senuto)
Podstawowa znajomość narzędzi Paid Social (np. Meta Ads, TikTok Ads, Pinterest Ads)
Umiejętność prowadzenia kontaktu z klientem, budowania relacji oraz profesjonalnej komunikacji
Umiejętność delegowania zadań dla Copywriterów, Grafików i Developerów
Podstawowa wiedza techniczna i analityczna (GTM, GA4, CMS, cAPI, consent mode)
Samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy
Posiadanie własnej firmy (Kontrakt B2B)
Oferujemy:
Wynagrodzenie od 9 000 do 13 000 zł netto
System premiowy - doceniamy zaangażowanie, dlatego możesz liczyć na dodatkowe wynagrodzenie za wysokie wyniki i nie tylko
Pracę w 100% zdalną, z możliwością elastycznego zarządzania swoim czasem
Wsparcie świetnych specjalistów
Wyjazdy integracyjne i szkoleniowe
Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
Kartę Multisport
Kontrakt B2B
Account Manager
Account Manager
-, Poznań
Adtrip