PREZES AGENCJI OCENY TECHNOLOGII MEDYCZNYCH OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Starszego Specjalisty/ Głównego Specjalisty/ Konsultanta w Biurze Prawnym
AOTMiT/3/BPR/25
Warszawa
LICZBA ETATÓW: 1
CO ROBIMY:
• Jesteśmy jednostką opiniodawczo-doradczą dla Ministra Zdrowia. Naszą rolą jest wspomaganie Ministra Zdrowia w podejmowaniu decyzji dotyczących finansowania świadczeń lekowych i nielekowych w systemie ochrony zdrowia oraz taryfikacji świadczeń opieki zdrowotnej.
• W tym celu wykorzystujemy ocenę technologii medycznych, HTA (Health Technology Assessment) oraz pracujemy zgodnie z zasadami EBM (Evidence Based Medicine), czyli medycyny opartej na dowodach naukowych.
GŁÓŁWNE OBOWIĄZKI OSOBY NA TYM STANOWISKU:
• prowadzenie obsługi prawnej Agencji,
• przygotowywanie projektów umów, w tym w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
• przygotowywanie projektów opinii prawnych z zakresu działania Agencji,
• wsparcie przy przygotowywaniu projektów zarządzeń Prezesa Agencji,
• analizowanie projektów aktów prawnych, projektów umów, porozumień oraz innych propozycji zgłoszonych do zaopiniowania przez komórkiorganizacyjne Agencji,
• pomoc w negocjacjach i załatwianiu spraw, w których zakres wchodzą kwestie wymagające opinii prawnych,
• informowanie pracowników o zmianach stanu prawnego oraz udostępnianie przepisów prawa w zakresie działalności Agencji,
• analizowanie zewnętrznych projektów aktów prawnych,
• w przypadku powzięcia wiadomości, informowanie bezpośredniego przełożonego o powstałych uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa,
• współpraca z innymi komórkami Agencji w celu uzgadniania i konsultacji, opiniowania, oraz prowadzenia wspólnych prac nad określonymi zadaniami,
• prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez Prezesa Agencji,
• przygotowywanie projektów i prowadzenie rejestru udzielanych przez Prezesa Agencji upoważnień i pełnomocnictw i kontrola ich ważności oraz ewidencjonowanie wygasłych lub cofniętych pełnomocnictw,
• wsparcie przy przygotowywaniu projektów pism procesowych,
• prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych związanych z obsługą Biura Prawnego,
• przygotowywanie dokumentacji Biura Prawnego do archiwizacji,
• wykonywanie innych zadań z zakresu obsługi prawnej, wynikających z odrębnych przepisów,
• wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura Prawnego bądź Prezesa Agencji.
DOŁĄCZ DO NAS JEŻELI:
• posiadasz wykształcenie wyższe prawnicze,
• posiadasz min. 4- letnie doświadczenie zawodowe, przy czym: - jeśli posiadasz co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w innej jednostce, w której wykonywane były czynności tożsame z głównymi zadaniami podanymi w ogłoszeniu możesz ubiegać się o stanowisko Starszego specjalisty, - jeśli posiadasz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w innej jednostce, w której wykonywane były czynności tożsame z głównymi zadaniami podanymi w ogłoszeniu możesz ubiegać się o stanowisko Głównego specjalisty, - jeśli posiadasz co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe w innej jednostce, w której wykonywane były czynności tożsame z głównymi zadaniami podanymi w ogłoszeniu oraz posiadasz kompetencje prawnicze na poziomie eksperckim możesz ubiegać się o stanowisko Konsultanta,
• znasz, w zakresie zadań Agencji, następujące akty prawne:
✓ ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146 z późn. zm.) w zakresie dotyczącym zadań Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji oraz zasad funkcjonowania systemu ochrony zdrowia,
✓ ustawa z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2024 r. , poz. 930 z późn. zm.) w zakresie dotyczącym zadań Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji;
• znasz ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r., poz. 1061 z późn. zm.),
• sprawnie posługujesz się edytorem tekstu, przeglądarką i wyszukiwarkami internetowymi,
• znasz program Lex.
DODATKOWO DOCENIAMY:
• doświadczenie zawodowe związane z obsługą prawną podmiotów sektora publicznego (umowa o pracę, umowa cywilno-prawna) będzie dodatkowym atutem,
• znajomość ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postepowania cywilnego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1550 z późn. zm.),
• umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i gotowość do ciągłego uczenia się,
• komunikatywność, samodzielność oraz poczucie odpowiedzialności.
OFERUJEMY:
• możliwość pracy hybrydowej po 3 miesięcznym okresie próbnym,
• wynagrodzenie zasadnicze uzależnione od kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego – zgodnie z regulaminem wynagradzania,
• dodatek stażowy, po 5 latach stażu pracy,
• tzw. „trzynastka”,
• możliwość otrzymania dodatkowego wynagrodzenia za wykonywanie dodatkowych zadań,
• bezpłatny kurs języka angielskiego,
• pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. karta sportowa, ubezpieczenie grupowe),
• dopłaty do różnych form aktywności kulturalnej,
• wsparcie finansowe edukacji szkolnej i przedszkolnej,
• pracę w zgranym zespole ekspertów i specjalistów.
WYMAGANE DOKUMENTY:
• CV zawierające informacje o posiadanym wykształceniu, doświadczeniu zawodowym oraz miejscu zamieszkania wraz z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego przez AOTMIT zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1)”,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w innej jednostce, w której wykonywane były czynności tożsame z głównymi zadaniami prawnymi podanymi w ogłoszeniu (np.: świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu i innych umów cywilnoprawnych oraz o wykonywaniu działalności gospodarczej),
• opcjonalnie – list motywacyjny
• opcjonalnie - kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe związane z obsługą prawną/wsparciem prawnym podmiotów sektora publicznego z zakresu ochrony zdrowia
• opcjonalnie – kopie dokumentów potwierdzających inne umiejętności (np. językowe).
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów w terminie do dnia 17.02.2025 roku:
Wszelkie zapytania dotyczące oferty pracy prosimy kierować pod numer telefonu 604-959-400.
Inne informacje:
• Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji).
• Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
• Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Sprawdź podobne oferty pracy