Pragmatyczny i odpowiedzialny Performance Specjalista 🎯
Nowa
Marketing

Pragmatyczny i odpowiedzialny Performance Specjalista 🎯

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing

Google Ads

Meta Ads

B2B marketing

AI

e-commerce

Google Analytics

performance marketing

Mile widziane

TikTok

empatia

analiza

B2B

copywriting

marketing automation

e-mail marketing

Facebook Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Masz już dość klientów, którzy zamiast słuchać, co działa w kampaniach ADS, wtrącają się w każde ustawienie, forsują własne pomysły, a na koniec oczekują kosmicznych wyników, dlatego szukasz zespołu, w którym poprowadzisz kampanię po swojemu, niezależnie i pokażesz pełnię możliwości?


Klienci, dla których pracujesz nie rozumieją znaczenia testów i progresywnego podejścia do kampanii, ale za to oczekują wyników natychmiast, dlatego skończyła Ci się cierpliwość i szukasz odmiany?


Frustruje Cię, że Twoje pomysły wpadają w próżnię, ale finalnie to i tak Ty odpowiadasz za wyniki, dlatego chcesz trafić do dojrzałej organizacji, w której zyskasz pełną decyzyjność i sprawczość, a Twoje inicjatywy spotkają się z realnym zaufaniem i przestrzenią do wdrożenia?


Znudziły Cię kampanie na śmiesznych budżetach z nieśmiesznymi oczekiwaniami, dlatego szukasz miejsca, w którym wskoczysz na ambitniejsze projekty, popracujesz dla świadomych klientów i rozsądnie, wspólnie ustalonych celach?


Odczuwasz osamotnienie, a nad sobą wyłącznie sufit, ponieważ w Twojej pracy brak Ci wsparcia strategicznego i szerszego spojrzenia na kampanię, dlatego szukasz dla siebie nowego środowiska, w którym przestaniesz być One Man Army, a wyniki będą efektem współpracy z Strategiem i zespołem, z którymi spojrzysz na marketing całościowo - jak na układankę, w której każdy element ma znaczenie?


A może po prostu rozumiesz już, że w obliczu pędzącej automatyzacji ADSów jedyny sposób na podniesienie skilla, specjalizację i utrzymania się na rynku polega na holistycznym, strategicznym marketingu, ale w obecnej firmie nie masz środowiska do rozmowy o takim podejściu i szukasz nowego, które pozwoli Ci się nadal rozwijać?


Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań, oznacza to, że możesz być ROI Hunterem, dlatego czytaj uważnie, ponieważ:


🔥 Szukamy pragmatycznego i odpowiedzialnego Performance Specjalisty 🔥


Pragmatycznego, ponieważ skupiając się na danych i rozwiązaniach, które działają oraz odsiewając opinie od faktów zyskasz nie tylko zaufanie klientów i autonomię w decyzjach, ale też szybko złapiesz dobry kontakt z resztą zespołu równie mocno nastawionego na konkret, jak Ty.


Odpowiedzialnego, ponieważ Twoje biznesowe podejście zarówno w pracy z zespołem strategicznym, jak i tej samodzielnej, podczas testowania kampanii i optymalizowania wyników, pozwoli Ci nie tylko ze spokojem podejmować decyzje, ale też na koniec czerpać satysfakcję z wspólnie wypracowanych efektów.


Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?


W wielkim skrócie: jesteśmy agencją marketingową, która gra w innej lidze niż większość. Zamiast improwizować i liczyć na “złote strzały”, działamy holistycznie i projektowo, według sprawdzonego modelu współpracy z wybranymi przez nas klientami z rozsądnymi budżetami i celami (klasyfikacja). Każdą współpracę zaczynamy od etapu discovery (warsztaty), na którym rekomendujemy rozwiązania i proponujemy konkretne strategie ubrane w projekty realne do dowiezienia, a kampanie zawsze stanowią integralną część szerszej strategii, a nie wyłączną metodę osiągnięcia celu.

Takie podejście pozwala nam powtarzalnie progresować wyniki, budować długofalowe, zdrowe relacje z klientami i tym samym robić realną różnicę na rynku agencyjnym 🧨


Odpowiadając za performance, będziesz więc działać samodzielnie, ale w oparciu o przemyślaną strategię marketingową zbudowaną wraz z całym zespołem doświadczonych marketerów prowadzonych przez biznesowo patrzącego stratega. Tym samym zyskasz wolną rękę, ale również pełne wsparcie teamu, który, nim uruchomisz kampanię, zadba o wszystko, co potrzebne do tego, aby miała ona szansę powodzenia.


Etap discovery mamy zaplanowany w taki sposób, że zawsze będziesz mieć w nim przestrzeń na proponowanie własnej strategii reklamowej, a same warsztaty ubraliśmy w proces, który ułatwi Ci zdobycie zaufania klientów i wychodzenie z poziomu autorytetu.


Przyjęliśmy zasadę, że klienci przychodzą do nas z tym, czego chcą, a dostają to, czego naprawdę potrzebują, dlatego kampanie poprowadzisz na własnych zasadach: bez nacisków klientów, ściemy handlowców czy obietnic bez pokrycia. Zyskasz możliwość testowania nowych narzędzi oraz platform, crossowania kampanii i walidowania rozwiązań - co działa, a co nie ⚙️.


Wierzymy, że powtarzalne wyniki to efekt powtarzalnych czynności, dlatego w strategiach działamy w oparciu o opracowane standardy i predefiniowane etapy - od checklist, wytycznych po wzory dokumentów i zadań w Asanie. Co więcej, aby pracować na logicznie poukładanych procesach ściągnęliśmy do organizacji doświadczoną Lean Manager, Oktawię. Dzięki temu zyskasz pewność, że żaden kluczowy krok kampanii nie zostanie pominięty, Twoja praca będzie łatwiejsza, a podnoszenie ROI stanie się jej przyjemnym, przewidywalnym skutkiem 📈.


Dzięki uporządkowanym procesom nie tylko łatwiej będzie Ci wdrożyć się w flow firmy, ale też wejdziesz w środowisko, które pozwoli Ci poprawić efektywność pracy z pomocą sztucznej inteligencji. Poznasz gotowe rozwiązania, które już wykorzystujemy, zyskasz wolną rękę do wdrażania własnych automatyzacji, a gdy tylko będzie taka potrzeba, skorzystasz z pomocy Damiana, który w organizacji pełni rolę AI Automation Managera.


W codziennej pracy będziesz opierać się na modelowo skonstruowanym backlogu i portfelu klientów, dzięki czemu zapewnisz sobie wystarczająco dużo czasu na to, aby zaopiekować się ADSowo każdym z klientów, bez wrzutek i mikrozarządzania.


Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem niezbędnym do tego, aby: 

- poznać klienta i jego firmę (warsztaty), przeanalizować jego cele biznesowe i dopasować do nich cele marketingowe (KPI reklamowe),

- zaudytować konta reklamowe klientów,

- dobrać odpowiednie budżety i kanały reklamowe (Meta ADS, Google ADS, inne),

- przeanalizować insighty konsumenckie, przyjąć taktykę i opracować strategię reklamową kampanii,

- przygotować wytyczne do copy, grafiki, wideo, analityki,

- opracować mediaplany i symulacje budżetowe,

- testować nowe narzędzia i możliwości istniejących platform,

- weryfikować wskaźniki w panelach reklamowych i analitycznych,

- analizować ścieżki zakupowe użytkowników,

- optymalizować kampanie,

- feedbackować się z zespołem i klientem na temat kampanii,

- przygotować raporty z działań reklamowych,

- automatyzować swoją pracę z pomocą AI.


Za obszary takie, jak:

- opracowanie strategii marketingowej,

- bieżący kontakt z klientami i zarządzanie projektami i zespołami,

- zaawansowana analityka,

- grafika,

- copy i content,

- produkcja wideo,

- wdrożenia deweloperskie,

- księgowość i umowy,

- rekrutacja,

- sprzedaż

odpowiedzialne są w firmie inne osoby, które znają się na swojej robocie. Dzięki temu zyskasz czas i przestrzeń niezbędne do skutecznego działania i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie będą przynosić Ci wyników.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Wolną rękę w doborze i wykorzystaniu platform reklamowych oraz ustalaniu budżetu z klientami z jednoczesnym wsparciem całego zespołu w podejmowanych krokach,

  • Swobodę w walidowaniu rozwiązań w kampaniach, testowaniu nowych narzędzi oraz zaufanie do Twoich kompetencji,

  • Realne oczekiwania klientów i cele sprzedażowe oraz dopasowane do nich rozsądne budżety reklamowe 💰,

  • Projekty dla firm z wypracowanym value proposition, co ułatwi Ci prowadzenie skutecznych kampanii,

  • Mocny zespół do współpracy oraz wsparcie taktyczne i marketerskie ze strony doświadczonych Strategów (Masterów), co pozwoli Ci sfokusować się na performance,

  • Możliwość pracy w uporządkowanym, przewidywalnym środowisku, w oparciu o sprawdzony proces (na każdym etapie współpracy) i backlogi, dzięki którym każdy wie, co ma robić,

  • Dostęp do szablonów, checklist i dokumentacji - nie tworzysz wszystkiego od zera, rozwijasz gotowe rozwiązania 🔗,

  • Możliwość dogłębnego przeanalizowania kont i poznania biznesów klientów, dla których poprowadzisz kampanie (dzięki współpracy opartej o warsztaty),

  • Pracę w środowisku, w którym kampanie stanowią jeden z elementów strategii, a nie jedyny sposób na osiąganie celu,

  • Regularny feedback ze strony klientów, który pomoże Ci skutecznie optymalizować kampanie,

  • Udział w długoterminowych, nawet wieloletnich projektach marketingowych, które wzbogacą Twoje portfolio,

  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z różnych branż z całej Polski,

  • Możliwość wszechstronnego rozwoju w marketingu dzięki współpracy i warsztatowaniu klientów z doświadczonym zespołem marketerów,

  • Otwartość na pomysły oraz korzystanie i testowanie narzędzi AI (nie ma złych pomysłów - są tylko takie, które działają lub nie),

  • Współpracę w środowisku, w którym na pierwszym miejscu stawia się ciągłe doskonalenie (lean), wykorzystanie sprawdzonych metod pracy i nie szuka się winnych, a usprawnień 💪,

  • Silne nastawienie organizacji na mierzalność, wyniki i szukanie rozwiązań (“nie” dla uznaniowości, polityki, faworyzowania i szukania winnych),

  • Pracę w firmie z luźną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami - z większością mamy nieformalne relacje i jesteśmy na “Ty” 💫,

  • Określony zakres obowiązków, proste zasady współpracy i jasna struktura w firmie, dzięki czemu łatwiej będzie Ci wdrożyć się w organizację,

  • Skrócony proces decyzyjny (nie odkładamy spraw, nie jesteśmy korpo) ⏩,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

  • Płatne dni wolne na B2B,

  • Elastyczne godziny pracy,

  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),

  • Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),

  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),

  • Spotkania i imprezy integracyjne,

  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki, ebooki, szkolenia).


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii ADS dla e-commerce oraz pod kątem generowania leadów (co najmniej 3 lata doświadczenia z różnymi platformami reklamowymi) wraz z udokumentowanymi sukcesami lub uzasadnionymi wnioskami co do przyczyn niepowodzeń kampanii 💡,

  • Doświadczenie agencyjne i/lub freelancerskie,

  • Doświadczenie w kampaniach B2B i B2C,

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii z budżetem miesięcznym min. 15k PLN+,

  • Znajomość dobrych praktyk dotyczących optymalizowania reklam w celu maksymalizacji ROI,

  • Umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi do zarządzania reklamą, np.  Business Manager Meta ADS, Google ADS Editor,

  • Umiejętność korzystania z innych platform reklamowych, np. Tik Tok ADS, LinkedIn ADS,

  • Umiejętność analizowania danych w Google Analytics 4,

  • Podstawowa znajomość narzędzi, tj. Google Merchant Center, Google Tag Manager, Looker Studio,

  • Umiejętność tworzenia mediaplanów i symulacji budżetowych, działania na benchmarkach

  • Umiejętność myślenia przez pryzmat celu klienta i jego biznesu,

  • Empatia i umiejętność pracy na insightach konsumenckich 🎯;

  • Samodzielność oraz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,

  • Nastawienie na testowanie i walidowanie rozwiązań reklamowych,

  • Zdolność krytycznego myślenia i selekcjonowania informacji,

  • Silne nastawienie na osiąganie wyników, współpracę zespołową i samorozwój,

  • Chęć poznawania nowych branż oraz procesów zakupowych,

  • Doświadczenie w pracy na narzędziach do organizowania pracy, np. Asana, Monday, Jira, ClickUp lub innym,

  • Asertywność,

  • Proaktywność,

  • Odpowiedzialność oraz chęć uczenia się na błędach,

  • Dobra organizacji pracy, zadaniowość oraz terminowość,

  • Umiejętność pracy na wielu projektach jednocześnie 🗃️,

  • Gotowość do pracy w usystematyzowanym procesie - od discovery po walidację, z wykorzystaniem checklist, szablonów i predefiniowanych elementów,

  • Holistyczna wiedza na temat digital marketingu oraz chęć jej poszerzania,

  • ​​Zrozumienie oraz umiejętność posługiwania się językiem korzyści,

  • Znajomość zasad copywritingu (do współpracy z copy),

  • Podstawowe znajomość narzędzi AI wykorzystywanych w kampaniach i chęć dalszego rozwoju w tym zakresie,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane),

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketing automation / e-mail marketing / marketing afiliacyjny (mile widziane),

  • Doświadczenie w sprzedaży lub współpracy ze sprzedażą (mile widziane),

  • Znajomość narzędzia Microsoft Clarity (mile widziane).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬

  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀

  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (rozmowa ok. 40-50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞

  4. W ciągu 1 dnia roboczego po naszej rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱

  5. Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝

  6. Możesz otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝

  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱

  8. Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬

  9. Formalizujemy współpracę 📄

  10. Startujemy! 🚀


Rodzaj umowy: B2B 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.