Masz już dość klientów, którzy zamiast słuchać, co działa w kampaniach ADS, wtrącają się w każde ustawienie, forsują własne pomysły, a na koniec oczekują kosmicznych wyników, dlatego szukasz zespołu, w którym poprowadzisz kampanię po swojemu, niezależnie i pokażesz pełnię możliwości?
Klienci, dla których pracujesz nie rozumieją znaczenia testów i progresywnego podejścia do kampanii, ale za to oczekują wyników natychmiast, dlatego skończyła Ci się cierpliwość i szukasz odmiany?
Frustruje Cię, że Twoje pomysły wpadają w próżnię, ale finalnie to i tak Ty odpowiadasz za wyniki, dlatego chcesz trafić do dojrzałej organizacji, w której zyskasz pełną decyzyjność i sprawczość, a Twoje inicjatywy spotkają się z realnym zaufaniem i przestrzenią do wdrożenia?
Znudziły Cię kampanie na śmiesznych budżetach z nieśmiesznymi oczekiwaniami, dlatego szukasz miejsca, w którym wskoczysz na ambitniejsze projekty, popracujesz dla świadomych klientów i rozsądnie, wspólnie ustalonych celach?
Odczuwasz osamotnienie, a nad sobą wyłącznie sufit, ponieważ w Twojej pracy brak Ci wsparcia strategicznego i szerszego spojrzenia na kampanię, dlatego szukasz dla siebie nowego środowiska, w którym przestaniesz być One Man Army, a wyniki będą efektem współpracy z Strategiem i zespołem, z którymi spojrzysz na marketing całościowo - jak na układankę, w której każdy element ma znaczenie?
A może po prostu rozumiesz już, że w obliczu pędzącej automatyzacji ADSów jedyny sposób na podniesienie skilla, specjalizację i utrzymania się na rynku polega na holistycznym, strategicznym marketingu, ale w obecnej firmie nie masz środowiska do rozmowy o takim podejściu i szukasz nowego, które pozwoli Ci się nadal rozwijać?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań, oznacza to, że możesz być ROI Hunterem, dlatego czytaj uważnie, ponieważ:
🔥 Szukamy pragmatycznego i odpowiedzialnego Performance Specjalisty 🔥
Pragmatycznego, ponieważ skupiając się na danych i rozwiązaniach, które działają oraz odsiewając opinie od faktów zyskasz nie tylko zaufanie klientów i autonomię w decyzjach, ale też szybko złapiesz dobry kontakt z resztą zespołu równie mocno nastawionego na konkret, jak Ty.
Odpowiedzialnego, ponieważ Twoje biznesowe podejście zarówno w pracy z zespołem strategicznym, jak i tej samodzielnej, podczas testowania kampanii i optymalizowania wyników, pozwoli Ci nie tylko ze spokojem podejmować decyzje, ale też na koniec czerpać satysfakcję z wspólnie wypracowanych efektów.
Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?
W wielkim skrócie: jesteśmy agencją marketingową, która gra w innej lidze niż większość. Zamiast improwizować i liczyć na “złote strzały”, działamy holistycznie i projektowo, według sprawdzonego modelu współpracy z wybranymi przez nas klientami z rozsądnymi budżetami i celami (klasyfikacja). Każdą współpracę zaczynamy od etapu discovery (warsztaty), na którym rekomendujemy rozwiązania i proponujemy konkretne strategie ubrane w projekty realne do dowiezienia, a kampanie zawsze stanowią integralną część szerszej strategii, a nie wyłączną metodę osiągnięcia celu.
Takie podejście pozwala nam powtarzalnie progresować wyniki, budować długofalowe, zdrowe relacje z klientami i tym samym robić realną różnicę na rynku agencyjnym 🧨
Odpowiadając za performance, będziesz więc działać samodzielnie, ale w oparciu o przemyślaną strategię marketingową zbudowaną wraz z całym zespołem doświadczonych marketerów prowadzonych przez biznesowo patrzącego stratega. Tym samym zyskasz wolną rękę, ale również pełne wsparcie teamu, który, nim uruchomisz kampanię, zadba o wszystko, co potrzebne do tego, aby miała ona szansę powodzenia.
Etap discovery mamy zaplanowany w taki sposób, że zawsze będziesz mieć w nim przestrzeń na proponowanie własnej strategii reklamowej, a same warsztaty ubraliśmy w proces, który ułatwi Ci zdobycie zaufania klientów i wychodzenie z poziomu autorytetu.
Przyjęliśmy zasadę, że klienci przychodzą do nas z tym, czego chcą, a dostają to, czego naprawdę potrzebują, dlatego kampanie poprowadzisz na własnych zasadach: bez nacisków klientów, ściemy handlowców czy obietnic bez pokrycia. Zyskasz możliwość testowania nowych narzędzi oraz platform, crossowania kampanii i walidowania rozwiązań - co działa, a co nie ⚙️.
Wierzymy, że powtarzalne wyniki to efekt powtarzalnych czynności, dlatego w strategiach działamy w oparciu o opracowane standardy i predefiniowane etapy - od checklist, wytycznych po wzory dokumentów i zadań w Asanie. Co więcej, aby pracować na logicznie poukładanych procesach ściągnęliśmy do organizacji doświadczoną Lean Manager, Oktawię. Dzięki temu zyskasz pewność, że żaden kluczowy krok kampanii nie zostanie pominięty, Twoja praca będzie łatwiejsza, a podnoszenie ROI stanie się jej przyjemnym, przewidywalnym skutkiem 📈.
Dzięki uporządkowanym procesom nie tylko łatwiej będzie Ci wdrożyć się w flow firmy, ale też wejdziesz w środowisko, które pozwoli Ci poprawić efektywność pracy z pomocą sztucznej inteligencji. Poznasz gotowe rozwiązania, które już wykorzystujemy, zyskasz wolną rękę do wdrażania własnych automatyzacji, a gdy tylko będzie taka potrzeba, skorzystasz z pomocy Damiana, który w organizacji pełni rolę AI Automation Managera.
W codziennej pracy będziesz opierać się na modelowo skonstruowanym backlogu i portfelu klientów, dzięki czemu zapewnisz sobie wystarczająco dużo czasu na to, aby zaopiekować się ADSowo każdym z klientów, bez wrzutek i mikrozarządzania.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem niezbędnym do tego, aby:
- poznać klienta i jego firmę (warsztaty), przeanalizować jego cele biznesowe i dopasować do nich cele marketingowe (KPI reklamowe),
- zaudytować konta reklamowe klientów,
- dobrać odpowiednie budżety i kanały reklamowe (Meta ADS, Google ADS, inne),
- przeanalizować insighty konsumenckie, przyjąć taktykę i opracować strategię reklamową kampanii,
- przygotować wytyczne do copy, grafiki, wideo, analityki,
- opracować mediaplany i symulacje budżetowe,
- testować nowe narzędzia i możliwości istniejących platform,
- weryfikować wskaźniki w panelach reklamowych i analitycznych,
- analizować ścieżki zakupowe użytkowników,
- optymalizować kampanie,
- feedbackować się z zespołem i klientem na temat kampanii,
- przygotować raporty z działań reklamowych,
- automatyzować swoją pracę z pomocą AI.
Za obszary takie, jak:
- opracowanie strategii marketingowej,
- bieżący kontakt z klientami i zarządzanie projektami i zespołami,
- zaawansowana analityka,
- grafika,
- copy i content,
- produkcja wideo,
- wdrożenia deweloperskie,
- księgowość i umowy,
- rekrutacja,
- sprzedaż
odpowiedzialne są w firmie inne osoby, które znają się na swojej robocie. Dzięki temu zyskasz czas i przestrzeń niezbędne do skutecznego działania i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie będą przynosić Ci wyników.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
Wolną rękę w doborze i wykorzystaniu platform reklamowych oraz ustalaniu budżetu z klientami z jednoczesnym wsparciem całego zespołu w podejmowanych krokach,
Swobodę w walidowaniu rozwiązań w kampaniach, testowaniu nowych narzędzi oraz zaufanie do Twoich kompetencji,
Realne oczekiwania klientów i cele sprzedażowe oraz dopasowane do nich rozsądne budżety reklamowe 💰,
Projekty dla firm z wypracowanym value proposition, co ułatwi Ci prowadzenie skutecznych kampanii,
Mocny zespół do współpracy oraz wsparcie taktyczne i marketerskie ze strony doświadczonych Strategów (Masterów), co pozwoli Ci sfokusować się na performance,
Możliwość pracy w uporządkowanym, przewidywalnym środowisku, w oparciu o sprawdzony proces (na każdym etapie współpracy) i backlogi, dzięki którym każdy wie, co ma robić,
Dostęp do szablonów, checklist i dokumentacji - nie tworzysz wszystkiego od zera, rozwijasz gotowe rozwiązania 🔗,
Możliwość dogłębnego przeanalizowania kont i poznania biznesów klientów, dla których poprowadzisz kampanie (dzięki współpracy opartej o warsztaty),
Pracę w środowisku, w którym kampanie stanowią jeden z elementów strategii, a nie jedyny sposób na osiąganie celu,
Regularny feedback ze strony klientów, który pomoże Ci skutecznie optymalizować kampanie,
Udział w długoterminowych, nawet wieloletnich projektach marketingowych, które wzbogacą Twoje portfolio,
Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z różnych branż z całej Polski,
Możliwość wszechstronnego rozwoju w marketingu dzięki współpracy i warsztatowaniu klientów z doświadczonym zespołem marketerów,
Otwartość na pomysły oraz korzystanie i testowanie narzędzi AI (nie ma złych pomysłów - są tylko takie, które działają lub nie),
Współpracę w środowisku, w którym na pierwszym miejscu stawia się ciągłe doskonalenie (lean), wykorzystanie sprawdzonych metod pracy i nie szuka się winnych, a usprawnień 💪,
Silne nastawienie organizacji na mierzalność, wyniki i szukanie rozwiązań (“nie” dla uznaniowości, polityki, faworyzowania i szukania winnych),
Pracę w firmie z luźną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami - z większością mamy nieformalne relacje i jesteśmy na “Ty” 💫,
Określony zakres obowiązków, proste zasady współpracy i jasna struktura w firmie, dzięki czemu łatwiej będzie Ci wdrożyć się w organizację,
Skrócony proces decyzyjny (nie odkładamy spraw, nie jesteśmy korpo) ⏩,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Płatne dni wolne na B2B,
Elastyczne godziny pracy,
Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
Spotkania i imprezy integracyjne,
Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki, ebooki, szkolenia).
Na czym nam zależy:
Doświadczenie w planowaniu oraz prowadzeniu kampanii ADS dla e-commerce oraz pod kątem generowania leadów (co najmniej 3 lata doświadczenia z różnymi platformami reklamowymi) wraz z udokumentowanymi sukcesami lub uzasadnionymi wnioskami co do przyczyn niepowodzeń kampanii 💡,
Doświadczenie agencyjne i/lub freelancerskie,
Doświadczenie w kampaniach B2B i B2C,
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii z budżetem miesięcznym min. 15k PLN+,
Znajomość dobrych praktyk dotyczących optymalizowania reklam w celu maksymalizacji ROI,
Umiejętność korzystania z zaawansowanych narzędzi do zarządzania reklamą, np. Business Manager Meta ADS, Google ADS Editor,
Umiejętność korzystania z innych platform reklamowych, np. Tik Tok ADS, LinkedIn ADS,
Umiejętność analizowania danych w Google Analytics 4,
Podstawowa znajomość narzędzi, tj. Google Merchant Center, Google Tag Manager, Looker Studio,
Umiejętność tworzenia mediaplanów i symulacji budżetowych, działania na benchmarkach
Umiejętność myślenia przez pryzmat celu klienta i jego biznesu,
Empatia i umiejętność pracy na insightach konsumenckich 🎯;
Samodzielność oraz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
Nastawienie na testowanie i walidowanie rozwiązań reklamowych,
Zdolność krytycznego myślenia i selekcjonowania informacji,
Silne nastawienie na osiąganie wyników, współpracę zespołową i samorozwój,
Chęć poznawania nowych branż oraz procesów zakupowych,
Doświadczenie w pracy na narzędziach do organizowania pracy, np. Asana, Monday, Jira, ClickUp lub innym,
Asertywność,
Proaktywność,
Odpowiedzialność oraz chęć uczenia się na błędach,
Dobra organizacji pracy, zadaniowość oraz terminowość,
Umiejętność pracy na wielu projektach jednocześnie 🗃️,
Gotowość do pracy w usystematyzowanym procesie - od discovery po walidację, z wykorzystaniem checklist, szablonów i predefiniowanych elementów,
Holistyczna wiedza na temat digital marketingu oraz chęć jej poszerzania,
Zrozumienie oraz umiejętność posługiwania się językiem korzyści,
Znajomość zasad copywritingu (do współpracy z copy),
Podstawowe znajomość narzędzi AI wykorzystywanych w kampaniach i chęć dalszego rozwoju w tym zakresie,
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane),
Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketing automation / e-mail marketing / marketing afiliacyjny (mile widziane),
Doświadczenie w sprzedaży lub współpracy ze sprzedażą (mile widziane),
Znajomość narzędzia Microsoft Clarity (mile widziane).
Etapy rekrutacji:
Aplikujesz 📬
Sprawdzam Twoją aplikację 👀
Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilkanaście pytań (rozmowa ok. 40-50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
W ciągu 1 dnia roboczego po naszej rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
Możesz otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy na temat propozycji współpracy 💬
Formalizujemy współpracę 📄
Startujemy! 🚀
Rodzaj umowy: B2B 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Rekomendowane oferty