Kim jesteśmy?
Agro Aplikacje to nowoczesna firma software in-house. Nasze działania wspierają innowacyjne rozwiązania informatyczne niezbędne do realizacji zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Projektujemy, upraszczamy, rozbudowujemy. Pracujemy na nowoczesnych rozwiązaniach, dbając o skuteczność realizacji naszych projektów. Stosujemy nowoczesne technologie oraz elastyczne podejście do realizacji projektów, dzięki czemu jesteśmy w stanie wspierać ARiMR w cyfryzacji polskiego sektora rolnego.
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Liczba stanowisk pracy: 1
Główne obowiązki:
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie Regulaminu Zakupów obowiązującego w Agro Aplikacje sp. z o.o.
- Przygotowanie i opiniowanie wniosków o udzielenie zamówienia w wybranych obszarach zakupowych, w tym m.in. przeprowadzanie rozeznania rynku, udział w ustaleniu listy potencjalnych wykonawców, szacowanie wartości zamówienia, określanie propozycji warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert.
- Przygotowywanie i dokumentowanie przeprowadzanych procedur zakupowych w tym m.in. ustalanie harmonogramu procesu zakupu dla wybranych obszarów zakupowych, przygotowywanie SWZ, zapytań ofertowych, opracowywanie oraz przekazywanie do publikacji ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, publikacja postępowań na platformie zakupowej Agro Aplikacje sp. z o.o., wykonywanie innych wymaganych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne.
- Współpraca z zespołami merytorycznymi przy przygotowaniu i organizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności wsparcie w zakresie weryfikacji: opisu przedmiotu zamówienia, szacowania wartości, przedmiotu zamówienia.
- Uczestniczenie w pracach komisji przetargowej.
- Pozyskanie wszystkich niezbędnych informacji od wykonawców, komórek merytorycznych oraz kompletowanie wszystkich niezbędnych dokumentów w celu zawarcia umów z wykonawcami.
- Udział w przeprowadzaniu rozeznań cenowych (RFI) oraz uczestnictwo we wstępnych konsultacjach rynkowych i prowadzenie negocjacji handlowych.
- Operacyjne przeprowadzanie procesu zakupowego.
- Wsparcie w przygotowaniu dokumentów do audytów i kontroli przeprowadzanych przez uprawnione instytucje oraz udział w audytach i kontrolach związanych z obszarem udzielania zamówień publicznych.
- Kompletowanie, rejestrowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień.
- Sporządzanie opinii dotyczących Prawa zamówień publicznych.
- Udział w formułowaniu stanowiska zamawiającego w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej oraz udział w postępowaniach odwoławczych.
- Uczestnictwo w sporządzaniu planów zamówień publicznych.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe i/lub studia podyplomowe, kursy kierunkowe (specjalistyczne) związane z tematyką prawa zamówień publicznych i zakupów realizowaną przez komórkę organizacyjną oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy przy realizacji zadań związanych z tematyką prawa zamówień publicznych i zakupów wykonywanych przez komórkę organizacyjną.
- Bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz prawa UE w zakresie zamówień publicznych.
- Znajomość orzecznictwa KIO.
- Zdolność do efektywnego zarządzania czasem pracy.
- Proaktywne podejście do wykonywanych obowiązków.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole oraz chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
- Łatwość budowania relacji oraz komunikatywność.
Wymagania pożądane:
- Wysoka kultura osobista.
- Zdolność działania pod presją czasu.
- Znajomość branży IT.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Dofinansowanie biletów do kina i teatru.
- Możliwość korzystania z karty sportowej.
- Możliwość korzystania z opieki medycznej.
- Pracę przy jednych z największych systemów informatycznych w Polsce.
Oferta ważna do 19 czerwca 2025 roku.