Liczymy na Twoje wsparcie w zakresie:
- generowania ruchu na stronie poprzez skuteczne strategie reklamowe, które obejmują zarówno kampanie płatne, jak i organiczne
- tworzenia od podstaw struktur kampanii i reklam w Meta Ads
- analizy efektywności prowadzonych działań, raportowania oraz przedstawiania rekomendacji
- tworzenia i optymalizacji landing pages, wpisów na www, wpisów blogowych
- researchu działań konkurencji, śledzenia panujących trendów.
Łatwiej będzie Ci zacząć jeśli:
- znasz bardzo dobrze narzędzia Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics 4, Meta Ads
- charakteryzuje Cię umiejętność analizy i wyciągania wniosków
- cechuje Cię duża samodzielność, dobra organizacja, inicjatywa w podejmowaniu działań oraz chęć rozwoju
- znajomość Google Merchant Center, TYPO 3, Worldpress – będzie to dodatkowym plusem.
Dołącz do naszego zespołu i przygotuj się na:
- pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- interesujące warunki finansowe wraz benefitami pracowniczymi
- możliwość rozwoju zawodowego opartego na solidnych fundamentach
- specjalistyczne szkolenia podnoszące wartość pracownika
- profesjonalne narzędzia do wykonywania pracy
- wsparcie w procesie wdrożenia i adaptacji na stanowisku pracy
- możliwość pracy hybrydowej luz zdalnej
- rodzaj umowy do wyboru: UOP, B2B lub zlecenie.