Oferty
Specjalista ds. digital marketingu
Marketing

Specjalista ds. digital marketingu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing

FF

analityczne myślenie

digital

ROS

e-commerce

Opis stanowiska

offer-banner

ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.


Specjalista ds. digital marketingu


Twój zakres obowiązków:

Poszukujemy osoby, która wesprze działania digitalowe zespołu E-commerce. Będziesz zarządzać kampaniami budującymi świadomość brandu oraz kampaniami mającymi na celu zwiększenie sprzedaży w Punktach Pobrań.

Potrzebny nam jest specjalista, który rozumie media internetowe i ma doświadczenie w prowadzaniu działań reklamowych we współpracy z portalami i wydawcami. Powinieneś mieć też doświadczenie w obsłudze paneli reklamowych Google Ads i Meta Ads.


Twoje zadania:

  • samodzielne prowadzenie działań w kanałach dotarcia takich jak: direct, afiliacja, video, e-mail marketing oraz programmatic
  • prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads z naszym wsparciem
  • planowanie kampanii reklamowych
  • stały monitoring prowadzonych działań
  • kontakt i negocjacje z wydawcami oraz partnerami
  • tworzenie raportów oraz cyklicznych podsumowań
  • monitorowanie trendów w branży internetowej


Nasze wymagania:

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w segmencie E-commerce
  • pracowałeś w firmie, która miała jednocześnie stacjonarne punkty sprzedaży w całej Polsce i prowadziłeś dla nich działania digitalowe (warunek konieczny)
  • rozumiesz lejek sprzedażowy
  • znasz różne kanały komunikacji online i wiesz co mogą nam dać
  • potrafisz tworzyć media plany
  • znasz podstawowe definicje elementarza mediowego (FF, ROS, CPC, ROAS itp.)
  • jesteś analitycznym umysłem
  • umiesz wyciągać wnioski
  • dbasz o szczegóły


To oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę
  • praca hybrydowa - po okresie wdrożenia
  • możliwość rozwoju w branży E-commerce
  • możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów
  • masę wyzwań i pracę w zgranym zespole
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin


Sprawdź podobne oferty pracy

Growth Manager (100% zdalnie)

Nowa
8 300 - 13 300 pln
Skalski Growth
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Meta Ads
język angielski
Nowa

Social Media Specialist [kosmetologia] ZDALNIE Part/Time

Nowa
2 000 - 4 000 pln
Simpliteca.com
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
analityka
Figma
Meta Ads
Nowa

Meta/Google Ads Specialist

Nowa
Dagmara Wdowczyk Consulting
Warszawa
social media
digital marketing
Microsoft Office Excel
Nowa

Paid Social Coordinator

Nowa
GroupM
Warszawa
Programmatic
paid ads
język angielski
Nowa

Performance Marketing Lead

Nowa
18 000 - 22 000 pln
Grupa Blix
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
performance marketing
aplikacje
samodzielność
Nowa