Analityk Biznesowy

Finanse

-, Białobrzegi +4 Lokalizacje

Agrosimex Sp. z o.o.

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Agrosimex właściciel marki „Twój Ogród”, Focus to lider w dziedzinie dystrybucji środków ochrony roślin, nawozów i akcesoriów ogrodniczych, z ponad 35 letnią historią działalności na polskim rynku.


Agrosimex jest doświadczoną i dynamicznie rozwijającą się firmą, która docenia umiejętności i poświęcenie swoich pracowników, umożliwiając im rozwój osobisty i zawodowy. Pracownikami firmy są wysokiej klasy specjaliści w swoich dziedzinach i to im zawdzięczamy nasz sukces rynkowy oraz przewagę konkurencyjną. Firma nieustannie zasila swoje szeregi o kolejnych ekspertów. Więcej informacji na stronie www.agrosimex.pl


W związku z rozwojem zespołu finansowego, poszukujemy osoby, która będzie zarządzać procedurami kontrolingowymi.




Zakres obowiązków

  • Opracowanie i wdrożenie procedur kontrolingowych oraz polityk finansowych 

  • Udział we wdrożeniu systemu budżetowania – budżety roczne, prognozy, forecasty 

  • Przygotowywanie cyklicznych raportów zarządczych, analiz i prezentacji wyników

  • Tworzenie modeli finansowych i konsolidacja danych (współpraca z działem księgowości)

  • Wsparcie przy zamknięciu miesiąca i kwartalne raportowanie

  • Uzgadnianie danych operacyjnych i finansowych z różnych źródeł

  • Przygotowanie dokumentacji na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz współpraca z audytorami

  • Udoskonalanie narzędzi i procesów kontrolingowych (Excel, Power BI, BI Point) 




🎯 Oczekiwania

  • Umiejętności analityczne – gromadzenie, weryfikacja, synteza danych 

  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność i zdolność pracy w zespole

  • Bardzo dobra znajomość rachunkowości zarządczej i budżetowania

  • Wykształcenie wyższe – finanse, ekonomia, kontroling lub pokrewne

  • Doświadczenie min. 2–3 lata na podobnym stanowisku

  • Zaawansowana znajomość MS Excel, PowerPoint, Power BI, SQL

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (pisemnie i ustnie) 




🎁 Co oferujemy

  • Praca w wiodącej firmie z branży zaopatrzenia rolnictwa i ogrodnictwa

  • Samodzielność w rozwijaniu procesów i narzędzi dla całej organizacji

  • Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę lub współpraca B2B

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia

  • Elastyczne formy pracy – możliwość częściowego home office

  • Przyjazna atmosfera w rozwijającym się zespole

  • Brak dress codu, integracje firmowe


Benefity:

  • Ubezpieczenie na życie

  • Dofinansowanie wypoczynku

  • Dodatkowe świadczenie

  • Dofinansowanie do okularów

  • System premiowy

  • Niezbędne narzędzia pracy: tel., laptop


Wymagane umiejętności

rachunkowość zarządcza
Microsoft Office Excel
SQL
budżetowanie
Microsoft Power BI
analiza
finanse
kontroling

Mile widziane

język angielski
Oferta dodana: 01.08.2025
Lokalizacja biura