-, Białobrzegi +4 Lokalizacje
Agrosimex Sp. z o.o.
Agrosimex właściciel marki „Twój Ogród”, Focus to lider w dziedzinie dystrybucji środków ochrony roślin, nawozów i akcesoriów ogrodniczych, z ponad 35 letnią historią działalności na polskim rynku.
Agrosimex jest doświadczoną i dynamicznie rozwijającą się firmą, która docenia umiejętności i poświęcenie swoich pracowników, umożliwiając im rozwój osobisty i zawodowy. Pracownikami firmy są wysokiej klasy specjaliści w swoich dziedzinach i to im zawdzięczamy nasz sukces rynkowy oraz przewagę konkurencyjną. Firma nieustannie zasila swoje szeregi o kolejnych ekspertów. Więcej informacji na stronie www.agrosimex.pl
W związku z rozwojem zespołu finansowego, poszukujemy osoby, która będzie zarządzać procedurami kontrolingowymi.
Zakres obowiązków
Opracowanie i wdrożenie procedur kontrolingowych oraz polityk finansowych
Udział we wdrożeniu systemu budżetowania – budżety roczne, prognozy, forecasty
Przygotowywanie cyklicznych raportów zarządczych, analiz i prezentacji wyników
Tworzenie modeli finansowych i konsolidacja danych (współpraca z działem księgowości)
Wsparcie przy zamknięciu miesiąca i kwartalne raportowanie
Uzgadnianie danych operacyjnych i finansowych z różnych źródeł
Przygotowanie dokumentacji na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz współpraca z audytorami
Udoskonalanie narzędzi i procesów kontrolingowych (Excel, Power BI, BI Point)
🎯 Oczekiwania
Umiejętności analityczne – gromadzenie, weryfikacja, synteza danych
Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność i zdolność pracy w zespole
Bardzo dobra znajomość rachunkowości zarządczej i budżetowania
Wykształcenie wyższe – finanse, ekonomia, kontroling lub pokrewne
Doświadczenie min. 2–3 lata na podobnym stanowisku
Zaawansowana znajomość MS Excel, PowerPoint, Power BI, SQL
Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (pisemnie i ustnie)
🎁 Co oferujemy
Praca w wiodącej firmie z branży zaopatrzenia rolnictwa i ogrodnictwa
Samodzielność w rozwijaniu procesów i narzędzi dla całej organizacji
Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę lub współpraca B2B
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
Elastyczne formy pracy – możliwość częściowego home office
Przyjazna atmosfera w rozwijającym się zespole
Brak dress codu, integracje firmowe
Benefity:
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie wypoczynku
Dodatkowe świadczenie
Dofinansowanie do okularów
System premiowy
Niezbędne narzędzia pracy: tel., laptop