Wierzymy, że doświadczenie i pasja są podstawą sukcesu. Dziś doceniają to nasi klienci, partnerzy i pracownicy. To właśnie sprawiło, że w ciągu 20 lat staliśmy się jednym z wiodących dystrybutorów elementów i komponentów pneumatyki siłowej.
Osiągnięcie obecnej pozycji nie byłoby możliwe bez wartości jakie wyznajemy i ludzi, z którymi wspólnie realizujemy cele. Od początku firmę tworzą ludzie z pasją i ogromnym doświadczeniem w branży pneumatyki i automatyki. Ważne są dla nas takie wartości jak szacunek, profesjonalizm i wiedza.
Jeśli podzielasz naszą filozofię, a do tego chcesz się rozwijać, zachęcamy do aplikowania.
Będziesz je realizował po etapie wdrożenia
- Realizacja krótko- i długoterminowej strategii dla kanału sprzedaży e-commerce.
- Zapewnienie wysokiej jakości, kompletności i spójności danych produktowych.
- Nadzór nad optymalizacją współczynnika konwersji, w tym testami A/B, testami wielowariantowymi oraz analizą zachowań użytkowników.
- Pozycjonowanie produktów wewnątrz sklepu i optymalizacja ich widoczności w celu maksymalizacji sprzedaży.
- Monitorowanie i analiza danych sprzedażowych oraz kluczowych KPI e-commerce, podejmowanie działań optymalizacyjnych.
- Inicjowanie działań zwiększających ruch na stronie i poprawiających skuteczność sprzedaży.
- Współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia treści oraz kampanii promocyjnych wspierających sprzedaż online.
- Koordynacja działań partnerów zewnętrznych: agencji marketplace’owych, software house’ów itp.
- Analiza trendów rynkowych, działań konkurencji i preferencji klientów w celu zapewnienia konkurencyjności oferty.
- Identyfikacja możliwości rozwoju kanału e-commerce, w tym rozbudowy asortymentu i systematyczna optymalizacja oferty produktowej pod kątem jakości danych, dostępności i konkurencyjności.
- Zarządzanie zespołem e-commerce – podział zadań, rozwój kompetencji i dbałość o efektywną współpracę między działami.
Możesz pracować w rozwijającej się firmie, jeśli ten profil pasuje do Ciebie
- Minimum 3-5 lat doświadczenia w e-commerce, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku menedżerskim.
- Znajomość narzędzi i technologii e-commerce, w tym systemów PIM (np. Pimcore) i automatyzacji marketingu.
- Umiejętność wdrażania procesów kontroli jakości danych produktowych i zarządzania cyklem życia produktu w e-commerce.
- Doświadczenie w B2B – mile widziane.
- Doświadczenie w zarządzaniu i rozwoju e-commerce z koncentracją na wzroście sprzedaży i optymalizacji wskaźników efektywności.
- Wiedza z zakresu SEO, SEM, performance marketingu oraz optymalizacji współczynnika konwersji (CRO).
- Umiejętność analizy danych sprzedażowych i KPI e-commerce oraz podejmowania decyzji na ich podstawie.
- Doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii sprzedażowej oraz zarządzaniu budżetem.
- Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania pracowników i koordynacji działań między działami.
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji z partnerami i dostawcami usług e-commerce.
- Zdolności analityczne i strategiczne myślenie w kontekście rozwoju e-commerce.
- Kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz umiejętność usprawniania procesów sprzedażowych.
To tylko kilka najważniejszych informacji. Inne będą miłą niespodzianką
- ciekawa praca w firmie o ugruntowanej pozycji
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, niezbędne narzędzia
- udział w budowaniu rozwijającej się marki cieszącej się uznaniem klientów
- konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia
- możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia oraz szerokiej wiedzy
- szkolenia wdrożeniowe, produktowe i rozwojowe
- duża samodzielność, otwartość na kreatywne pomysły
- przyjazna atmosfera pracy w zespole pasjonatów