Specjalista ds. PPC

Marketing

Specjalista ds. PPC

Marketing

-, Długołęka +1 Lokalizacja

Air-Com Pneumatyka-Automatyka

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Meta Ads
Google Analytics
Google Ads
Meta Business Suite

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

B2B marketing

Opis stanowiska

Wierzymy że doświadczenie i pasja są podstawą sukcesu dziś doceniają to nasi klienci partnerzy i pracownicy to właśnie sprawiło że w ciągu 20 lat staliśmy się jednym z wiodących dystrybutorów elementów i komponentów pneumatyki siłowej i to nie koniec naszego rozwoju mamy apetyt na więcej.


Twoje zadania:

  • Będziesz je realizować po etapie wdrożenia

  • panowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii płatnych (PPC) w różnych ekosystemach reklamowych.

  • prowadzenie kampanii w kanałach: Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads, WP Ads, LinkedIn Ads.

  • dobór słów kluczowych, testy A/B, analiza wyników i optymalizacja pod kątem konwersji.

  • tworzenie struktur reklamowych, zarządzanie budżetami i stawkami.

  • monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI), takich jak CPC, CPA, ROAS, oraz raportowanie wyników.

  • współpraca z zespołami marketingu, e-commerce i grafików w celu realizacji spójnych działań reklamowych.

  • śledzenie trendów branżowych i wdrażanie nowych formatów oraz rozwiązań reklamowych.


Nasze oczekiwania:

  • Możesz pracować w rozwijającej się firmie, jeśli ten profil pasuje do Ciebie

  • minimum 2–3 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii PPC (Google Ads / Meta Ads / inne platformy).

  • praktyczna znajomość Google Analytics / GA4, Menedżera reklam Meta oraz narzędzi analitycznych i raportowych.

  • umiejętność analitycznego myślenia i optymalizacji kampanii w oparciu o dane.

  • wysoka samodzielność, dokładność oraz kreatywność w podejściu do reklamy.

  • mile widziana znajomość branży technicznej lub B2B.

  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu min. B2


Nasza propozycja:

  • To tylko kilka najważniejszych informacji. Inne będą miłą niespodzianką

  • ciekawa praca w firmie o ugruntowanej pozycji

  • udział w budowaniu rozwijającej się marki cieszącej się uznaniem klientów

  • możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia oraz szerokiej wiedzy

  • duża samodzielność, otwartość na kreatywne pomysły

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia

  • szkolenia wdrożeniowe, produktowe i rozwojowe

  • przyjazna atmosfera pracy w zespole pasjonatów

Wymagane umiejętności

Meta Ads
Google Analytics
Google Ads
Meta Business Suite

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

B2B marketing

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 07.11.2025

O firmie

Air-Com Pneumatyka-Automatyka

Od 2004 roku dostarczamy kompletne rozwiązania z zakresu pneumatyki i automatyki przemysłowej — od komponentów, poprzez instalacje, aż po serwis i audyty sprężonego powietrza. Dysponujemy ofertą ponad 1 000 000 produktów...

Zobacz profil firmy

Specjalista ds. PPC

Podsumowanie oferty

Specjalista ds. PPC

-, Długołęka

Air-Com Pneumatyka-Automatyka

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Air- Com z siedzibą w Długołęce ul. Wrocławska 41 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żąd... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.