Data Web Analyst
Nowa

Data Web Analyst

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

AWS RedShift

SQL

Looker

Microsoft Power BI

Google Analytics 4

Microsoft Clarity

Tableau

QuickSight

Opis stanowiska

ALAB laboratoria Sp. z o.o.  to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.


Data Web Analyst


Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w analizie danych marketingowych oraz automatyzacji procesów. Będziesz odpowiedzialny za integrację danych, segmentację użytkowników oraz analizę skuteczności działań marketingowych. Twoja praca pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby Pacjentów i zoptymalizować nasze kampanie.


Twoje zadania:

  • analiza i integracja danych z różnych źródeł w celu tworzenia kompleksowych profili Pacjentów oraz segmentacji
  • analiza skuteczności kampanii marketingowych i optymalizacja ich wyników
  • tworzenie raportów i dashboardów w AWS Redshift / Quicks Sight
  • zarządzanie integracją danych z systemów CRM i narzędzi marketing automation
  • przeprowadzanie testów A/B oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych
  • monitoring zachowań użytkowników i analiza ścieżek klienta w celu poprawy konwersji


Wymagania:

  • minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość SQL i doświadczenie w pracy z AWS Redshift
  • umiejętność tworzenia raportów w Lookerze lub podobnym narzędziu BI
  • znajomość Google Analytics 4 i Microsoft Clarity
  • podstawowa znajomość systemów CRM i narzędzi marketing automation
  • dobre umiejętności analityczne, znajomość statystyki i metod analizy danych
  • doświadczenie w testach A/B i analizie wyników kampanii
  • znajomość narzędzi do wizualizacji danych (np. Tableau, Power BI, QuickSight) będzie dodatkowym atutem
  • dobra znajomość MS Excel
  • umiejętność komunikowania złożonych danych w prosty sposób
  • proaktywność, organizacja pracy i umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie


Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę
  • praca hybrydowa - po okresie wdrożenia
  • możliwość rozwoju w branży E-commerce
  • możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów
  • masę wyzwań i pracę w zgranym zespole
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenie grupowe
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin


Rekomendowane oferty

eCommerce Manager

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
Casbeg
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Magento
Google Ads
Google Analytics
Nowa

Trade Marketing Senior Specialist - Gaming & PC Components

Nowa
Cooling Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
CRM
trade marketing
Nowa

E-Commerce Manager

Nowa
Many Mornings
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
SEO
Google Analytics
e-commerce
Nowa

Customer Retention Manager

Nowa
Sportano.com
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
strategia CRM
baza klientów
ścieżki komunikacji
Nowa

Senior Marketing Strategist (part-time)

Nowa
talent47
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
marketing
Nowa