Oferty
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Support

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

Microsoft Office Word

Mile widziane

doświadczenie

Opis stanowiska

ALAB laboratoria Sp. z o.o.  to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.


W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Opis stanowiska:

  • obsługa połączeń telefonicznych skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta
  • odpowiadanie na zapytania mailowe – wewnętrzne i zewnętrzne
  • udzielanie informacji w sprawie cen badań, statusu wyniku badania itd
  • współpraca z Pracownikami lokalnych Laboratoriów i Działu Sprzedaży
  • bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami
  • lokalna obsługa Klientów sieciowych
  • przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów
  • wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji
  • wewnętrzny kontakt i wyjaśnianie spraw zgłaszanych od pracowników firmy


Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
  • otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • ukierunkowanie na Klienta
  • umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole
  • możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin


Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista/tka ds. Jakości Współpracy

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Microsoft Office Excel
prawo jazdy kat. B
negocjacje
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Toruń
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Host/Hostessa - Promotor marki

Nowa
5 200 - 7 200 pln
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
empatia
język angielski
administracja
Nowa

Obsługa Klienta Netflix z j. czeskim | 49zł/h, zdalnie

Nowa
7 800 pln
APS
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
komunikatywność
język angielski
Nowa

Customer Service with German 100% remote

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
support
customer service
Nowa