Obsługa Klienta Netflix z j. czeskim | 49zł/h, zdalnie
When people ask me if I went to film school, I tell them: ‘no, I went to films’ - Quentin Tarantino
- Chcesz współpracować zdalnie z jakiegokolwiek miejsca w Polsce?
- Znasz język czeski na poziomie min. C1 oraz język angielski na poziomie B2?
- Jesteś dyspozycyjna/y między 128, a 160 godzin w miesiącu, a współpraca zmianowa oraz w ciągu weekendów nie jest dla Ciebie przeszkodą?
Szukamy właśnie Ciebie!
- znajomość języka czeskiego min. C1
-
znajomość języka angielskiego B2 - szkolenie i materiały w j. angielskim
- dobra znajomość obsługi komputera
- proaktywne i pozytywne podejście
- umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami
- gotowość do udziału w 11-dniowym, pełnopłatnym, w pełni zdalnym szkoleniu (pon-pt, 9:00-17:30),
- gotowość do współpracy w godzinach między 11:00, a 19:00 pon-nd,
- mile widziana dyspozycyjność między 128, a 160 godzin w miesiącu
- obsługa klienta serwisu filmowego – współpraca w pełni w języku czeskim
-
jeden kanał kontaktu z klientem – telefon (infolinia przychodząca)
- współpracę w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku
- współpracę całkowicie zdalną, już od momentu rozpoczęcia szkolenia
-
zapewniamy sprzęt do świadczenia zlecenia (i podczas szkolenia)
- możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużej
- umowę zlecenie na czas nieoznaczony
- wynagrodzenie 49 zł brutto za godzinę, również w czasie szkolenia
- możliwość udziału w konkursach wiedzy
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- dostęp do kafeterii MyBenefit
- roczną darmową subskrypcję Netflix
- rozmowa telefoniczna i wstępne sprawdzenie języka angielskiego
- test online z języka angielskiego (poziom B2)
- ustna weryfikacja języka czeskiego
- interview w obecności Opiekuna Projektu na którym odbędzie się również test szybkości pisania na klawiaturze oraz role-play w języku czeskim
- informacja zwrotna – kontaktujemy się niezależnie od podjętej decyzji