Oferty
Specjalista ds. digital marketingu
Nowa
Marketing

Specjalista ds. digital marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

e-commerce

FF

ROS

CPC

ROAS

myślenie analityczne

social media

Opis stanowiska

offer-banner

ALAB laboratoria Sp. z o.o.  to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3500 różnych badań.


W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

 

Specjalista ds. digital marketingu


Twój zakres obowiązków:

Poszukujemy osoby, która wesprze działania digitalowe zespołu E-commerce. Będziesz zarządzać kampaniami budującymi świadomość brandu oraz kampaniami mającymi na celu zwiększenie sprzedaży w Punktach Pobrań.

Potrzebny nam jest specjalista, który rozumie media internetowe i ma doświadczenie w prowadzaniu działań reklamowych we współpracy z portalami i wydawcami. Powinieneś mieć też doświadczenie w obsłudze paneli reklamowych Google Ads i Meta Ads.


Twoje zadania:

  • samodzielne prowadzenie działań w kanałach dotarcia takich jak: direct, afiliacja, video, e-mail marketing oraz programmatic
  • prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads z naszym wsparciem
  • planowanie kampanii reklamowych
  • stały monitoring prowadzonych działań
  • kontakt i negocjacje z wydawcami oraz partnerami
  • tworzenie raportów oraz cyklicznych podsumowań
  • monitorowanie trendów w branży internetowej


Wymagania:

  • masz minimum 2 lata doświadczenia w segmencie E-commerce
  • pracowałeś w firmie która miała jednocześnie stacjonarne punkty sprzedaży w całej Polsce i prowadziłeś dla nich działania digitalowe (warunek konieczny)
  • rozumiesz lejek sprzedażowy
  • znasz różne kanały komunikacji online i wiesz co mogą nam dać
  • potrafisz tworzyć media plany
  • znasz podstawowe definicje elementarza mediowego (FF, ROS, CPC, ROAS itp.)
  • jesteś analitycznym umysłem
  • umiesz wyciągać wnioski
  • dbasz o szczegóły


Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczna forma zatrudnienia - B2B lub Umowa o Pracę
  • praca hybrydowa - po okresie wdrożenia
  • możliwość rozwoju w branży E-commerce
  • możliwość współtworzenia strategii marketingowej i realizacji własnych projektów
  • masę wyzwań i pracę w zgranym zespole
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
  • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. digital marketingu

Nowa
ALAB laboratoria
Piaseczno
e-commerce
myślenie analityczne
ROAS
Nowa

Media Planner/Buyer, Lead Generation

Nowa
9 000 - 10 000 pln
Intredo
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
zakup mediów
digital marketing
Testy A/B
Nowa

Asystent ds. ecommerce

Nowa
4 800 - 5 200 pln
Costway
Gdańsk
Amazon
Allegro
język angielski
Nowa

Email Marketing Specialist

Nowa
9 000 - 12 000 pln
Adtrip
Gliwice
, Praca zdalna
Zdalnie
Klaviyo
marketing automation
e-mail marketing
Nowa

Specjalista ds. Marketingu i Budowania Marki

Nowa
5 400 - 8 500 pln
EBRAN Sp. z o.o.
Łódź
Google Analytics
Meta Ads
content marketing
Nowa