Pellet4Future to wiodąca w Polsce platforma market place specjalizująca się w sprzedaży pelletu drzewnego. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby która, wesprze nasz rozwój i pomoże nam dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów w Polsce i Europie!
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i wdrażanie strategii SEO w celu zwiększenia widoczności platformy w wyszukiwarkach.
- Analiza słów kluczowych i optymalizacja treści na stronie.
- Monitorowanie i raportowanie wskaźników efektywności SEO.
- Projektowanie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads i Facebook Ads.
- Zarządzanie budżetem reklamowym oraz monitorowanie wyników kampanii.
- Tworzenie raportów z działań marketingowych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
- Konfiguracja i zarządzanie narzędziami analitycznymi (Google Analytics).
- Koordynacja tworzenia treści marketingowych na potrzeby SEO i kampanii reklamowych.
- Ścisła współpraca z zespołem rozwoju platformy oraz działem sprzedaży
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z SEO, SEM lub marketingiem internetowym.
- Umiejętność konfiguracji narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Tag Manager).
- Znajomość narzędzi reklamowych: Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn.
- Umiejętność analizy danych i tworzenia raportów z działań marketingowych.
- Doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych oraz A/B testach.
- Kreatywność, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz gotowość do szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby rynku.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z unikalnym produktem na rynku.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Przyjazną atmosferę i realny wpływ na rozwój strategii marketingowej firmy.
Dołącz do Pellet4Future i wspólnie z nami buduj lidera rynku produktów opałowych w Europie!
Sprawdź podobne oferty pracy