ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 800 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Specjalista ds. digital marketingu
Twój zakres obowiązków:
Poszukujemy osoby, która wesprze działania digitalowe zespołu E-commerce. Będziesz zarządzać kampaniami budującymi świadomość brandu oraz kampaniami mającymi na celu zwiększenie sprzedaży w Punktach Pobrań.
Potrzebny nam jest specjalista, który rozumie media internetowe i ma doświadczenie w prowadzaniu działań reklamowych we współpracy z portalami i wydawcami. Powinieneś mieć też doświadczenie w obsłudze paneli reklamowych Google Ads i Meta Ads.
Twoje zadania:
Nasze wymagania:
To oferujemy:
Sprawdź podobne oferty pracy