Twój zakres obowiązków:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii SEO i SEM dla 3 restauracji oraz 2 klubów nocnych należących do firmy.
- Przeprowadzanie audytów i optymalizacja techniczna stron opartych na Wordpress (słowa kluczowe, meta tagi, H1-H6, struktura strony).
- Badanie i selekcja słów kluczowych oraz tworzenie zoptymalizowanych treści we współpracy z działem marketingu.
- Realizacja strategii content marketingowej w języku polskim i angielskim, w tym linkowanie.
- Monitorowanie i analiza pozycji stron, ruchu organicznego oraz widoczności w wyszukiwarkach, a także raportowanie działań konkurencji wraz z tworzeniem rekomendacji dalszych kroków.
- Wdrażanie działań linkbuilding i współpraca z lokalnymi partnerami w celu budowania profilu linków (linkowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne).
Nasze wymagania:
-Doświadczenie w SEO i Google Ads – 3 lata w kompleksowym prowadzeniu projektów związanych z pozycjonowaniem stron oraz kampaniami reklamowymi Google Ads (mile widziane portfolio lub możliwość pochwalenia się nam Twoimi wynikami w innej formie :))
-Znajomość narzędzi SEO – praktyczna umiejętność pracy z narzędziami takimi jak: Senuto, Ahrefs, Surfer SEO, Screaming Frog lub podobnymi.
-Znajomość narzędzi Google – biegła obsługa Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Trends oraz Looker Studio.
-Umiejętność przeprowadzania audytów SEO – analiza techniczna stron i wdrażanie rekomendacji optymalizacyjnych.
-Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii SEO – zarówno technicznych, jak i treściowych w języku polskim i angielskim.
-Znajomość WordPressa – umiejętność dokonywania drobnych zmian technicznych na stronach.
-Umiejętność analizowania danych oraz raportowania i rekomendowania dalszych działań – monitorowanie wyników, ruchu organicznego, konwersji oraz pozycji fraz kluczowych.
-Doświadczenie w link buildingu – tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania linków, analiza linków konkurencji oraz współpraca z lokalnymi partnerami.
-Umiejętność planowania i realizacji kampanii Google Ads – optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia założonych wyników.
-Samodzielność i proaktywność – umiejętność zarządzania własnym czasem i zadaniami oraz poszukiwania nowych rozwiązań.
-Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole – współpraca z Zarządem, działem marketingu oraz pozostałymi pracownikami
Co oferujemy:
-pracę 3 dni w tygodniu- 2 dni w biurze, 1 dzień zdalnie (po okresie wdrożenia przy odpowiednim tempie pracy)
-biuro w atrakcyjnej lokalizacji- centrum Warszawy, 5 min spacerem od stacji metra Świętokrzyska
-możliwość udziału w kursach i szkoleniach specjalistycznych
-bezpłatny lunch w ramach socialu firmowego
-wynagrodzenie zależne od posiadanych kompetencji i doświadczenia
-dowolny typ umowy (umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B)
-pracę w młodym i doświadczonym zespole,
-wyjścia integracyjne
-atrakcyjne rabaty na ofertę gastronomiczną lokali własnych
Sprawdź podobne oferty pracy