Jeśli wiesz, jak łączyć kreatywność z analitycznym myśleniem, tworząc angażujące rozwiązania oparte na mechanizmach grywalizacyjnych, potrafisz współtworzyć i wdrażać projekty w tym zakresie – to czekamy właśnie na Ciebie. Na tym stanowisku nie tylko odpowiesz za wdrażanie grywalizacji, ale także staniesz się partnerem i inspiratorem w poszukiwaniu najskuteczniejszych biznesowych rozwiązań w oparciu o grywalizację.
TWOJE ZADANIA:
- Badanie potrzeb Klientów i ich marek oraz proponowanie najlepszych rozwiązań
- Analiza rynku, wyciąganie wniosków oraz proponowanie działań wspierających procesy decyzyjne
- Wdrażanie i realizacja projektów grywalizacyjnych w oparciu o nowoczesne mechanizmy
- Współtworzenie innowacyjnych mechanizmów grywalizacyjnych z zespołem
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi
NASZE OCZEKIWANIA:
- Minimum roczne doświadczenie w pracy z Klientami w projektach grywalizacyjnych (mile widziane doświadczenie w agencji marketingowej)
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel i PowerPoint
CO OFERUJEMY:
- Możliwość rozwoju w strukturach najlepszej agencji marketingowej w Polsce
- Możliwość wyboru formy zatrudnienia: kontrakt b2b, umowa o pracę
- Dofinansowanie szkoleń, kursów, w tym nauki języków
- Praca z największymi markami na rynku, m.in. Mastercard®, Henkel, Danone, Nestle, Whirlpool, Plus, Canon, Śnieżka,
- Pakiet opieki medycznej (opcjonalnie)
- Parking rowerowy
- Biblioteka firmowa
- Albedo Active Team – program motywujący pracowników do aktywności sportowej
- Wewnętrzne inicjatywy dobroczynne
- Atmosfera, której wszyscy nam zazdroszczą