Szukamy osoby na stanowisko Creative Strategist, która dołączy do naszego zespołu i wesprze nasze codzienne działania strategiczno kreatywne.
Twoje zadania:
- Opracowywanie strategii komunikacji dla klientów agencji
- Współtworzenie i rozwijanie strategii marek, w tym: projektowanie tożsamości, doświadczeń marek oraz budowanie i rozwijanie społeczności marek
- Analiza i prognozowanie trendów biznesowych, rynkowych i konsumenckich
- Współpraca z zespołem kreatywnym (copywriterzy, graficy) przy tworzeniu koncepcji kampanii.
- Przygotowywanie researchy, które określą kierunek strategiczny.
- Przygotowywanie briefów kreatywnych, które wyznaczają kierunek działań.
- Analiza efektywności kampanii oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
- Wspieranie klientów w definiowaniu ich unikalności oraz dopasowywaniu komunikacji do określonych grup docelowych.
Czego oczekujemy?
- Minimum 2-letniego doświadczenia w tworzeniu strategii reklamowych, w tym kampanii digitalowych.
- Umiejętności łączenia kreatywności ze strategicznym myśleniem.
- Umiejętności samodzielnego tworzenia strategii komunikacji opartych na insightach i prezentujących cały proces strategiczny i kreatywny.
- Umiejętności szybkiej analizy kodów i zjawisk kulturowych i przekładania na szanse komunikacyjne dla marek
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych.
- Wiedzy z obszaru współczesnej muzyki, kultury, technologii i sztuk wizualnych
- Znajomości trendów i najlepszych praktyk w świecie nowych platform i niestandardowych projektów marketingowych
- Odpowiedzialności za powierzone projekty i zadania
- Umiejętności samodzielnej pracy i raportowanie jej efektów
- Biegłości w języku polskim i angielskim (min. B2).
Co oferujemy?
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- Bardzo dobrze działający traffic;
- Pracę dla szerokiego portfolio klientów;
- Pracę w agencji, która ma bardzo progresywne podejście do tworzenia języka komunikacji;
- Zgrany i zdolny zespół i pracę w teamach kreatywnych;
- Pracę hybrydową z możliwością pracy zdalnej z Warszawy.