To oferta dla Ciebie, jeśli:
- PR Cię kręci i chcesz poznać oryginalne metodologie, jakie potem wywołują wpływ na cały polski rynek,
- chcesz pracować w dopasowanym do Ciebie systemie hybrydowym (biuro/dom),
- masz już trochę doświadczenia w realizacji projektów PR w agencji lub gdzieś indziej (firma, instytucja publiczna, NGO)
- odnajdujesz się w świecie biznesowej komunikacji – znasz wskaźniki PR, wiesz, jak realizować KPI, nie obcy Ci monitoring,
- lubisz i umiesz pisać informacje prasowe, artykuły edukacyjne i inne treści – i chcesz to robić lepiej,
- chcesz brać aktywny udział w burzach mózgów wyznaczających nowe standardy,
- umiesz łączyć kropki i ogarniasz kilka zadań jednocześnie, nawet jeśli czasem Klient potrzebuje czegoś na wczoraj,
Zakres obowiązków:
- aktywne prowadzenie działań PR, czyli zwiększanie świadomości idei/produktu/usługi/projektu wśród grup docelowych, w tym kontakt z mediami, Klientem, podwykonawcami oraz oczywiście kolegami i koleżankami z AMC,
- pisanie, redagowanie, sczytywanie i poprawianie materiałów prasowych na potrzeby Klientów,
- współtworzenie strategii i prezentacji, przygotowywanie planów działań oraz kosztorysów i weryfikowanie ich,
- monitorowanie publikacji Twoich projektów (tak, będzie ich kilka),
- sprawne zarządzanie budżetem – dużym i małym – tak aby Klient spełnił swe marzenia z briefu,
- bycie w stałym kontakcie z Klientami i dziennikarzami – spotkania, telefony, e-maile,
- raportowanie wyników działań PR,
- wsparcie w projektach kryzysowych.
Co Cię czeka:
- praca z zespołem ludzi z AMC i z wyjątkowo ciekawymi Klientami – wybieramy tylko takich, których naprawdę lubimy,
- praca hybrydowa – trochę z domu, trochę w fajnym biurze na Ursynowie
- możliwość rozwoju, szczególnie w zakresie elitarnych dziedzin PR, takich jak strategie i kryzysy,
- wsparcie ze strony zespołu – zawsze trzymamy się razem i wiemy, że każdy potrzebuje czasu, żeby wdrożyć się w projekt,
- krótsza praca w każdy pierwszy piątek miesiąca, żeby weekend trwał dłużej,
- dzień wolny w urodziny – bo każdy musi mieć czas, aby uczcić wyjątkowy dzień,
- kilka innych benefitów, o których dowiesz się, jak przejdziesz proces rekrutacji.
O Alert Media Communications