Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub pokrewnych
- ma minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych oraz stosowania MSSF (MSR 16, MSR 38, MSSF 16)
- bardzo dobrze posługuje się MS Excel oraz umie analizować dane liczbowe
- jest dokładna, skrupulatna oraz umie pracować pod presją czasu
- posiada umiejętności analityczne i komunikacyjne oraz chęć doskonalenia procesów
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- prowadzeniu ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych zgodnie ze standardami MSR 16, MSR 38 oraz przepisami prawa podatkowego (CIT)
- zastosowaniu standardu MSSF 16 w zakresie umów leasingowych, w tym analizie umów, wycenie oraz ujęciu księgowym
- weryfikacji poprawności wyceny i amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych
-
organizowaniu i nadzorowaniu inwentaryzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych, w tym analiza i uzgadnianie wyników inwentaryzacji
- ścisłej współpracy z komórkami organizacyjnymi banku oraz audytorami zewnętrznymi
- sporządzaniu raportów, analiz i zestawień związanych z zarządzaniem aktywami trwałymi w tym leasingiem
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.