Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- odpowiedzialności za opracowanie i wdrażanie spersonalizowanej strategii komunikacji w kampaniach CRM ukierunkowanych na satysfakcję Klienta i wzrost konwersji
- rozwoju repozytorium zdarzeń i kampanii Real Time na bazie zachowań Klienta
- rozwoju repozytorium komunikatów dopasowanych do profilu Klienta i jego potrzeb oraz charakteru kampanii CRM i kanału komunikacji
- współpracy z innymi departamentami produktowymi, komunikacji marketingowej, badań rynkowych nad dopasowaną do profilu Klienta ofertą wartości (value proposition)
- wyznaczaniu kryteriów selekcji do danego typu kampanii
- monitoringu wyników kampanii
Jeżeli jesteś osobą, która:
- łączy kreatywność z analitycznym myśleniem
- posiada minimum 1 rok doświadczenia w bankowości (doświadczenie w obszarze zarządzania kampaniami oraz procesami CRM będzie dodatkowym atutem)
- posiada umiejętność pracy z dużą ilością różnorodnych informacji
- posiada znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
- samodzielnie szuka rozwiązań i lubi stawiać czoła wyzwaniom
- jest nastawiona na realizację celów oraz pracę zespołową
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń