Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

customer service

obsługa komputera

Opis stanowiska

Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty ​,

  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,

  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,

  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez przez aktywną promocję rozwiązań i produktów Banku.​


Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,

  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,

  • lubisz pracę z ludźmi i ​chętnie nabywasz nowe umiejętności,

  • masz minimum średnie wykształcenie

  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów

  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,

  • znajomość języka angielskiego.

  • znajomość technik negocjacji i ofertowania.


To oferujemy:

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,

  • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,

  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,

  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,

  • karta sportowa MultiSport,

  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!