Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (pełen etat)

Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (pełen etat)

Obsługa klienta
-, Kraków

Nest Bank S.A.

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa wideo połączeń przychodzących w celu nawiązania relacji Klienta z Bankiem

  • Obsługa połączeń przychodzących na infolinii obsługowej

  • Mailowa oraz pisemna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami banku

  • Realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych (takich jak reklamacje, dyspozycje transakcyjne i nietransakcyjne, otwarcie/zamknięcie produktów bankowych, zamawianie/zastrzeganie kart) na zlecenie klientów

  • Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytanie klientów

  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez doradztwo i profesjonalną obsługę

  • Raportowanie i rejestrowanie wykonywanych zadań

  • Dbanie o najwyższą jakość wykonywanych obowiązków

  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku


Nasze wymagania

  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta

  • Posiadasz wykształcenie minimum średnie

  • Jesteś osobą komunikatywną, a praca w zespole jest dla Ciebie przyjemnością

  • Nie masz problemu z obsługą komputera i jego podstawowych narzędzi

  • Masz lekkie pióro, a zasady pisowni języka polskiego nie są Ci obce

  • Działasz efektywnie nawet w sytuacjach stresujących

  • Poruszasz się zwinnie po różnych aplikacjach i systemach

  • Pracujesz z łatwością z tekstem i wyciągasz wnioski

  • Jesteś skoncentrowany/-a na osiąganiu celów

  • Jesteś dyspozycyjny/-a i dobrze organizujesz swoją pracę


    Mile widziane:

  • Doświadczenie w telefonicznej/ korespondencyjnej obsłudze klienta

  • Doświadczenie w bankowości


To oferujemy

  • Zatrudnienie na pełen etat

  • Pracę zdalną, którą będziesz mógł wykonywać z domu. Twoja obecność w Centrali Banku będzie wymagana tylko pierwszego dnia pracy w celu odebrania sprzętu, podpisania umowy oraz osobistego poznania swojego przełożonego. Do Centrali przyjedziesz na nasz koszt, Bank kupi dla Ciebie bilety 😊

  • Pracę zmianową w systemie 24/7 zgodnie z harmonogramem ustalonym przez pracodawcę w równoważnym trybie czasu pracy.

  • Atrakcyjne warunki współpracy: umowa o pracę, pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie)

  • Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + premia). Premia uzależniona od spełnienia wymagań jakościowych i ilościowych

  • Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy - wszystkiego Cię nauczymy ZDALNIE 😊

  • Pracę w fajnym zespole, który na co dzień wspiera i chętnie dzieli się wiedzą

  • Możliwość udziału w inicjatywach i projektach wewnętrznych, konkursach dla pracowników oraz imprezach integracyjnych

  • FitNest – program promujący zdrowy styl życia

  • Nest Rodzina – program mający na celu wspieranie pracowników w łączeniu życia prywatnego z zawodowym

  • Nest Uniwersytet - wewnętrzny program dzielenia się wiedzą

Wymagane umiejętności

wideo

mail

bankowość

połaczenia przychodzące

Call center

infolinia

Znajomość języków

Polski: C2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 18.09.2025

O firmie

Nest Bank S.A.

Koncentrujemy się na obsłudze mikro i małych firm oraz klientów indywidualnych dostarczając im nowoczesne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu i codzienne korzystanie z finansów. Naszej działalności biznesowej prz...

Zobacz profil firmy