Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Obsługa klienta

-, Kraków

Alior Bank SA

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

komunikatywność
otwartość
Rozmowa telefoniczna
obsługa klienta
obsługa komputera

Mile widziane

praca z klientem
Umiejętności sprzedażowe

Opis stanowiska

Mamy dla ciebie pracę, która polega na:

  • dbaniu o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w telefonicznej obsłudze klienta (połączenia wychodzące),
  • udzielaniu rzetelnych informacji o produktach oraz usługach banku,
  • utrzymywaniu klientów banku posiadających produkty kredytowe oraz depozytowe,
  • obsłudze wewnętrznych aplikacji banku,
  • budowaniu długoterminowych relacji z Klientami.


Nasze wymagania:

  • komunikatywność, otwartość i zaangażowanie,
  • swoboda w rozmowach telefonicznych,
  • nastawienie na realizację celu sprzedażowego,
  • biegła obsługa komputera,
  • minimum średnie wykształcenie.


Mile widziane:

  • umiejętności sprzedażowe,
  • doświadczenie w pracy z Klientem.


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pełen etat,
  • wolne weekendy - praca od poniedziałku do piątku,
  • bogaty pakiet socjalny (Karta Multisport, prywatna opieka medyczna + opieka stomatologiczna, ubezpieczenie, dodatkowy dzień wolny tzw. na "U", sekcje sportowe, turystyczne, programy zniżkowe itd.),
  • motywacyjny system wynagradzania – podstawa + premia,
  • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej oraz trenerskiej,
  • realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach banku.
Oferta dodana: 20.08.2025

Poznaj pracodawcę

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca